specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Who We Want: Effective communicators. People who can interpret information clearly and accurately to concisely communicate results and recommendations to stakeholders, senior management, and their teams. Dedicated achievers. People who thrive in a fast-paced environment and will stop at nothing to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Location: On-site from Warsaw office What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. However, the proposed offer is...
ATSI S.A. is a company that develops modern applications and IT systems. We are the members of the NOVOMATIC Group of Companies – a major player on the international gaming and entertainment market. Our software is presented on the exhibitions of renowned multimedia industries and can be found on all continents.
IT Support Specialist
Location: Kraków i okolice
Responsibilities:
Day-to-day technical support of the maintained systems
Deploying and preparing software
Analysing and recording problems as the first-line support
Taking ownership and care of technical issues
Organising trainings for customers, as required
Documenting troubleshooting and problem solving procedures
Requirements:
Basic requirements:
Experience in MS Windows XP/7/8 operating systems
Knowledge of MS Windows Server operating systems
Knowledge of Linux operating systems
Basic knowledge of SQL, Microsoft SQL Server, LAN/WAN technology
Good writing and speaking skills in English
Ability to work effectively in a team
Desired requirements:
Knowledge of computer hardware
Experience in IT systems helpdesk or deployments
Good interpersonal skills
Readiness work in flexible working hours (24/7 support for IT systems but only on the phone at your place – such a shift is always extra paid)
One of the recognised IT certificates
We offer:
Flexible working hours to reconcile work and family life
Participation in innovative and international projects developed by young and energetic teams
Attractive social benefits (private medical care, Benefit Systems, weekly games: basketball, volleyball and football, co-financed lunches and language courses, group insurance)
Friendly atmosphere
Opportunity to raise professional qualifications (internal and external trainings)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Who We Want: Effective communicators. People who can interpret information clearly and accurately to concisely communicate results and recommendations to stakeholders, senior management, and their teams. Dedicated achievers. People who thrive in a fast-paced environment and will stop at nothing to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną Zapewnienie ciągłości działania systemów sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodności z normami firmy i normami bezpieczeństwa
acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Location: On-site from Warsaw office What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. However, the proposed offer is...