Nr ref.: DK/L1S/WAW/11
Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej.
W ramach linii Transforming Industries świadczymy szeroką gamę usług – od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, projektowaniem rozwiązań, po tworzenie oprogramowania. W ramach obszaru Avenga IT Professionals oferujemy outsourcing najwyższej klasy specjalistów w trzech modelach współpracy: staff augmentation, team leasing i rekrutacje stałe.
Łączymy kreatywność i innowacyjność z umiejętnością szybkiej realizacji kompleksowych projektów nastawionych na uzyskanie wymiernych korzyści oczekiwanych od dużego dostawcy rozwiązań IT.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT.
Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA. W Polsce działamy od 2004 roku (poprzednio pod nazwą IT Kontrakt).
Responsibilities
- Oversight on requests for system
- Triaging, communication and documentation of requests
- Creation and Ownership/Maintenance of Hypercare/Level 1 Support Handbook
- Answering user enquiries on how to use the application, also in conjunction with Basecamp 2.0, the Enterprise Recipe Management (some business knowledge required)
- Investigation of defects etc.
- Defect Management (Exploratory Application testing to verify software quality / implementation of user stories)
- Coordination with Level 2 support for installations of hotfixes etc.
Requirements
- At least 2-3 years of experience for example as IT Business Analyst, System or Application Support in a similar environment
- Understanding of lean agile practices and how to apply them
- Experience in CSV and GxP compliant environment
- Experience in Excel and analyzing large data sets for root cause analysis of bugs (at least basic VBA knowledge desired)
- Experience with Jira Backlogs/Kanban Boards
- Understanding of business processes in the manufacturing environment
- Fluent in English