TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta, który stworzył innowacyjną platformę dedykowaną dla branży e-commerce, obejmującą obszary realizacji zamówień, transportu czy magazynowania zapewniając pełną kontrolę logistyczną zarówno dla handlu detalicznego jak i online. Dzięki unikalności produktu dedykowanego dla rozwojowego obszaru jakim jest e-commerce, firma niezmiennie poszerza obszar obsługiwanych Klientów, w tej chwili wchodząc już na rynki międzynarodowe. W związku z ciągłym rozwojem naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Support Specialist
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 44950#21020083
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie wsparcia pierwszej linii dla użytkownika końcowego
- Swobodne poruszanie się w systemach klienta, znajomość funkcjonalności platformy, autonomiczna obsługa zapytań użytkowników
- Zarządzanie katalogiem usług klienta, identyfikacja i automatyzacja powtarzalnych czynności administracyjnych
- Szukanie rozwiązań i przekazywanie odpowiedzi do użytkownika zgodnie z metodologią ITIL
- Poszerzanie bazy wiedzowej i identyfikacja dróg do polepszenia obsługi użytkowników
- Kontrolowanie poprawności działania systemów IT po rozwiązaniu problemu
- Współpraca z supportem kolejnych szczebli i podmiotami zewnętrznymi
- Proaktywne nastawienie do pracy w zespole i użytkownikami w celu ciągłego usprawniania pracy platformy
- Prowadzenie statystyk i raportów pod kątem stanu i użyteczności platformy
Wymagania:
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku IT Support Specialist lub podobnym
- Certyfikat ITIL
- Znajomość praktyk i zasad obsługi klienta
- Praca w systemie zmianowym w godzinach 8:00-16:00 i 10:00-18:00
- Całodobowa dostępność do pracy "na telefon" (dodatkowo płatna)
- Werbalna i pisana komunikacja z możliwością efektywnego wytłumaczenia w prostych słowach zawiłości systemów IT w języku polskim i angielskim
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie na rynku e-commerce/TLS
- Znajomość JIRA Help Desk Software
Oferujemy:
- Pracę w wysoko wykwalifikowanym zespole w rozwiązywaniu kompleksowych problemów z branży e-commerce
- Możliwość nauki od bardziej doświadczonych członków zespołu
- Możliwość współpracy ze specjalistami w jednym z najbardziej obiecujących projektów z obszaru SaaS
- Możliwość bezpośredniego wpływu na rozwój platformy