Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Technik w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Lublin    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Olsztyn    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Kielce    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Mielec Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Mielec
IT Support Specialist - Level 2 (Infrastructure & Applications)

IT Support Specialist - Level 2 (Infrastructure & Applications)

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Mielec
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
348 dni temu
IT Support Specialist - Level 2 (Infrastructure & Applications)
ROLE OBJECTIVES


The objective of the IT Support Specialist - Level 2 is to provide comprehensive support to end users across Europe, both locally and remotely. This role involves collaborating closely with IT team members, including infrastructure and application teams, 3rd parties and external experts, to deliver exceptional support and engage in resolving incidents and service issues. The IT Support Specialist will have the opportunity to work with a diverse range of technologies, including Infrastructure and ERP systems, and be an integral part of the business success. By prioritizing user support and proactive engagement with the application team, the IT Support Engineer aims to ensure efficient and effective service delivery.

KEY RESPONSIBILITIES

This role:
  • Provides ERP support to European subsidiaries, corporate office and remote offices.
  • Monitors services and support queues both infrastructure & applications (Level 1 and 2) and ensures cases are moved through the support process in a timely manner and escalated when appropriate to bring to quicker resolution.
  • Actively identifies and investigates system issues, provides resolution and follow-up to end users. Escalates more complex problems to Level 3 support groups when needed.
  • Resolves problems by clarifying the user’s question/issue, determining the cause of the issue, selecting, and explaining the best solution to solve the issue, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
  • Proactively works to improve existing support procedures, processes, and tools.
  • Fosters and demonstrates a workplace inclusive of creating opportunity, serving others, building trust, innovation, and exceeding expectations.
  • Undertakes assignments on projects or special initiatives as appropriate.
  • Performs other duties and responsibilities as assigned.
INTERNAL AND EXTERNAL RELATIONSHIPS


This position requires strong interactions with:

  • Division and IT team.
  • Users at corporate office.
  • Users at subsidiaries, mainly in Europe.
  • 3rd party integrators, experts and services providers.
  • Finance teams.
PROFILE & COMPETENTICES


IT Support Specialist Level 2 is a good fit for you if you possess the followings:


Main Skills/Competencies Requirement

  • Minimum 2 years of professional experience in either help-desk support or information technology.
  • Experience with supporting ERP systems, preferably in a multi-national environment.
  • Familiarity with Infrastructure technologies, including networks, servers, and operating systems.
  • Excellent problem-solving and troubleshooting skills.
  • Skilled in understanding customer needs and providing quality customer service.
  • Experience with IT service desk management.
  • Fluency in English.
  • Strong critical thinking, analytical, and problem-solving skills.
  • Strong interpersonal skills, especially a customer service-oriented attitude.
  • Ability to multitask with strong attention to detail, organization, and time management.
  • Ability to adapt to shifting priorities, demands, and timelines.
EDUCATIONAL BACKGROUND
  • Bachelor’s degree in information technology (IT), Computer Science, or a related field (or equivalent experience).
EXPERIENCE REQUIRED
  • Minimum 2 years of professional experience in either help-desk support or information technology, ideally in an international multicultural environment.
LANGUAGE SKILLS
  • Fluent English
  • Fluent Polish
  • Nice to have: other European language
TRAVEL REQUIRED
  • Yes (based on projects’ needs)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (w moim CV oraz innych dokumentach składających się na ofertę pracy, jeśli takie przedstawiłem/am, np. w liście motywacyjnym) przez Headcount Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz przez klientów rekrutera, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez okres niezbędny do zrealizowania procesu rekrutacji. Wiem, że mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Posiadam dane kontaktowe administratora, za pomocą których mogę cofnąć moją zgodę.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Headcount Solutions Sp. z o.o. w Warszawie zawartych w mojej ofercie pracy zawartych w mojej ofercie pracy (w moim CV oraz innych dokumentach składających się na ofertę pracy, jeśli takie przedstawiłem/am, np. w liście motywacyjnym) dla celów rekrutacji przyszłych prowadzonych przez rekrutera, przez okres 5 lat od daty uzyskania moich danych. Wiem, że mogę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Posiadam dane kontaktowe administratora, za pomocą których mogę cofnąć moją zgodę.
 

Poznaj

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. Jest irlandzką firmą doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji pracowników zarówno na rynku polskim jak i ogólnoeuropejskim.

Headcount Solutions posiada zespół specjalistów, którzy łączą doświadczenie w rekrutacji, ze znajomością specyfiki różnorodnych rynków popartą wieloletnią pracą w poszczególnych sektorach.

Działalność Headcount Solutions koncentruje się na rekrutacji specjalistów i kandydatów na wysokie stanowiska.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Technik w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Lublin    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Olsztyn    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Kielce    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...