Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 375 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem lub organizacją rządową. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2014 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 30 miliardów dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Accenture Operations to zespół specjalistów zajmujących się zleceniami natury outsourcing. Jest to długofalowa współpraca z klientami, na rzecz których zarządzamy i bierzemy udział w realizacji coraz bardziej wyspecjalizowanych działów operacyjnych przedsiębiorstw, np. finanse i księgowość, IT, rozwój i konserwacja aplikacji, usługi helpdesk i kadry. Nie tylko zajmujemy się wykonywaniem dla klientów kluczowych funkcji biznesowych, ale również na bieżąco staramy się je udoskonalać oraz pomagać klientom wybić się na prowadzenie przed konkurencją.
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
- Identyfikowanie, wykrywanie, oraz usuwanie usterek, udzielanie wskazówek i rad użytkownikom
- Praca w systemie zgłoszeń Service-Now, analiza zgłaszanych problemów, automatyzacja powtarzalnych procesów
- Praca z WDS, SCCM, Active Directory, instalacja obrazów systemowych, monitorowanie poprawek
- Administracja serwerami
- Zarządzanie urządzeniami sieciowymi (Cisco,Juniper)
- Wsparcie systemów wideokonferencyjnych
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów usprawniających pracę działu/firmy
- Znajomość systemów operacyjnych Windows (Windows 7, Windows 8, Windows 10)
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych LAN, TCP/IP, DNS, DHCP, proxy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale IT
- Mile widziana znajomość ActiveDirectory, GPO, usługi Windows Deployment Services (WDS), Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), umiejętność pisania skryptów automatyzujących niektóre procesy
- Rozwojowe zadania – możliwość zapoznania się z infrastrukturą sieciową, serwerową w rozbudowanym korporacyjnym środowisku
- Zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie
- Doskonałą atmosferę pracy