Osoba na tym stanowisku będzie pracować w zespole inżynierów produktu (software, systemy pomiarowe) wspierając aktywnie Klientów w trybie rozwoju i serwisu oprogramowania B2B do pomiarów rozproszonych (JAVA, Oracle) pracując w terenie (miejsce pracy: ok. Cieszyna plus delegacje cała Polska, ok. 30 – 50% czasu).
IT Support Engineer / Inżynier Wsparcia IT
Cieszyn, Bielsko-Biała, Skoczów, Mikołów, Katowice, Wisła, Ustroń, Ostrava
nr ref. INK/CA/02/2015
Zadania:
- Wsparcie dla Klientów (B2B) w zakresie doradztwa technicznego i serwisu oprogramowania pomiarowego;
- Doradztwo techniczne przy projektach dotyczących systemów zdalnego odczytu;
- Walidacja oprogramowania oraz urządzeń systemowych (weryfikacja systemu oraz urządzeń elektronicznych (elementów systemu stacjonarnego odczytu);
- Opracowanie i walidacja dokumentacji technicznej;
- Praca w trybie help desk II i III linia wsparcia (Polska), delegacje ok 30-50% czasu.
Oczekujemy:
- 1-3 lat na podobnym stanowisku (informatyk, backend, tester, programista, projektant – developer SQL, analityk baz danych, junior software project manager, inżynier wparcia i serwisu, inżynier testów software), II lub III linia wsparcia helpdesk IT;
- Wykształcenie: preferowane wyższe techniczne, optymalnie telekomunikacja, elektronika, systemy sieciowe, informatyka, systemy wbudowane;
- Umiejętności współpracy z klientem, słuchania i selekcji informacji;
- Znajomości od strony administracyjnej lub praktycznej systemów i baz danych SQL;
- Znajomości języka angielskiego, komunikatywny angielski lub niemiecki będzie atutem;
- Prawa jazdy kat.B.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie na pełny etat na czas nieokreślony (po okresie próbnym 1-3 mce) w długiej stabilnej perspektywie;
- Narzędzia pracy;
- Profesjonalny system szkoleń;
- Uczestnictwo i ważną rolę w kluczowym projekcie software.