Najnowsze oferty pracy

  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Konsultant ds. Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych. Informowanie o statusie zgłoszeń. Obsługa maili i połączeń telefonicznych. Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów. Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Serwisant IT

    Saica Pack Bygdoszcz Spółka z o.o.   Bukowiec (pow. świecki, gm. Bukowiec)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska montaż/demontaż sprzętu IT, serwis/konfiguracja drukarek, okresowa konserwacja i czyszczenie sprzętu IT, diagnoza/rozbudowa infrastruktury sieciowej, pomoc użytkownikom systemu, konfiguracja sprzętu IT.
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
Zobacz więcej ofert pracy

IT Support Agent with Spanish

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Katowice
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1232 dni temu
IT Support Agent with Spanish

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                     

What do you need to start?

  • fluent knowledge of Spanish (min. C1) and very good English (min. B2)
  • willingness to take first steps in IT  
  • can-do-it and problem-solving attitude  
  • the ability to talk to anyone and cooperate with a team 
  • readiness to work in shifts 24/7

 It's not essential, but we appreciate if you also have:
  • basic IT skills (Microsoft products, internet, hardware devices etc.) or a technically oriented mind  

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills.
 

What duties will help you grow as an expert?


Imagine that your friend works for a big pharmaceutical company. In their daily job, they develop new medicines and record research results in a special application on the company laptop. One day, they can’t access this application, so they take a phone and call IT Support Line.
Your job would be to answer such phone calls and solve this kind of issues. We will equip you with all necessary tools and knowledge so you will be able to help those end users like your friend.
You will troubleshoot over phone, chat or e-mail. over the phone. In case you won’t be able to handle it on your own, you will have a team of colleagues to always back you up.
 

What your development path can look like?


Discover IT! You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain some experience, you will have a chance to reshape your career. We will teach you everything you need to discover the IT world as there is a variety of roles that you can choose for your career with us. You can become:
  • Incident Manager – if you can think and make decisions quickly
  • Change Manager – if you are well-organized and know ITIL 
  • Project Manager – if you want to have mastering and developing projects
  • Service Integration and Management Consultant – if you like working with clients and adjusting projects to their needs
  • Junior IT Technician – if you want to work directly with IT infrastructure 

 

What have we prepared for you?


Space where you can develop yourself: 
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to a variety of projects (standard, part time, late shifts). Ask your recruiter about possible options.

 
Our legendary atmosphere: 
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

 
A lot of benefits:
  • Private medical care which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is End User Services - part of a business unit called Cloud Infrastructure Services. In our offices in Poland, we work as a team of 2500 employees, helping our customers around the globe to solve their IT issues. 
Do you want to know more about Agent’s work? Watch a video: https://www.youtube.com/watch?v=t3y_Q2gEHiU
Do you have any additional questions about working in Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Konsultant ds. Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych. Informowanie o statusie zgłoszeń. Obsługa maili i połączeń telefonicznych. Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów. Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Serwisant IT

    Saica Pack Bygdoszcz Spółka z o.o.   Bukowiec (pow. świecki, gm. Bukowiec)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska montaż/demontaż sprzętu IT, serwis/konfiguracja drukarek, okresowa konserwacja i czyszczenie sprzętu IT, diagnoza/rozbudowa infrastruktury sieciowej, pomoc użytkownikom systemu, konfiguracja sprzętu IT.
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379