Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Agent ds. wsparcia dla członków z językiem niemieckim lub francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Maps data reviewer with French

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Pracownik help desk Lubelskie
IT Support Agent with Russian and French

IT Support Agent with Russian and French

Capgemini Service
lubelskie, Lublin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1324 dni temu
IT Support Agent with Russian and French

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                      

What do you need to start?

  • fluent knowledge of English and Russian (min. C1) and good knowledge of French (B1/B2)
  • willingness to take first steps in IT  
  • can-do-it and problem-solving attitude  
  • the ability to talk to anyone and cooperate with a team 

It's not essential, but we appreciate if you also have:
  • basic IT skills (Microsoft products, internet, hardware devices etc.) or a technically oriented mind  

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills. 
 

What duties will help you grow as an expert?


Imagine that your friend works for a big pharmaceutical company. In their daily job, they develop new medicines and record research results in a special application on the company laptop. One day, they can’t access this application, so they take a phone and call IT Support Line. 
Your job would be to answer such phone calls and solve this kind of issues. We will equip you with all necessary tools and knowledge so you will be able to help those end users like your friend. 
You will troubleshoot over phone, chat or e-mail. In case you won’t be able to handle it on your own, you will have a team of colleagues to always back you up.
 

What your development path can look like?


Discover IT! You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain some experience, you will have a chance to reshape your career. We will teach you everything you need to discover the IT world as there is a variety of roles that you can choose for your career with us. You can become: 
  • Incident Manager – if you can think and make decisions quickly 
  • Change Manager – if you are well-organized and know ITIL  
  • Project Manager – if you want to have mastering and developing projects 
  • Service Integration and Management Consultant – if you like working with clients and adjusting projects to their needs 
  • Junior IT Technician – if you want to work directly with IT infrastructure  

 

What have we prepared for you?


Space where you can develop yourself: 
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to a variety of projects (standard, part time, late shifts). Ask your recruiter about possible options.

Our legendary atmosphere: 
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

A lot of benefits:
  • Private medical care which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

 

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is End User Services - part of a business unit called Cloud Infrastructure Services. In our offices in Poland, we work as a team of 2500 employees, helping our customers around the globe to solve their IT issues. 
Do you want to know more about Agent’s work? Watch a video: https://www.youtube.com/watch?v=t3y_Q2gEHiU
Do you have any additional questions about working in Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Agent ds. wsparcia dla członków z językiem niemieckim lub francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Maps data reviewer with French

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379