Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
TELIT Management delivers innovative, complete and unique solutions in the area of IT & ICT. More than 40 Clients in Poland and abroad, more than 100 projects per year, engineers and consultants from over the world.
Choosing TELIT means that you become a team member, who creates combination of experience, dynamism, professionalism. Each profile received by us is analyzed individually. We are looking for suitable areas, where particular profile could create the potential among internal and external projects.
For our Client an international company we're lookinf for:
IT Specialist
Key Responsibilities:
Provide hardware and software end users support, working within the Support Service team with the local office
Managing escalated user queries from the Service Desk
Assisting users with hardware and software problems
Implementing, maintaining and managing the desktop computers, laptops, printers and other hardware
Understand the business and setup related to services offered in order to provide efficient support
Requirements:
Competency in call center tracking tools and service management tools for incidents and request
Knowledge and experience of Active Directory and Microsoft Office 365
Customer service orientation
Can prioritize tasks and work independently
Ability to solve incidents and problems and has a passion for providing excellent support and learning new services
Experience in similar role is an advantage
Good knowledge of English language
Strong PC skills
Certification in ITIL is an advantage
We offer:
interesting, challenging position in an international company
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...