IT ServiceDesk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZPT-5186
Jeśli jesteś osobą:
- dobrze zorganizowaną, energiczną, samodzielną, mającą łatwość kontaktu z bezpośrednim interesariuszem, empatyczną, kulturalną, komunikatywną (wskazana znajomość języka angielskiego),
- posiadającą znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanych,
- umiejącą korzystać w pracy z SCCM; potrafisz pisać skrypty i proste zapytania SQL,
- z wiedzą z zakresu budowy sprzętu komputerowego PC,
- posiadasz wiedzę na poziomie min. podstawowym w zakresie zarządzania urządzeniami mobilnymi (np. użycie systemu MDM) oraz sieci logicznej.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- pełnej obsłudze zgłoszeń serwisowych z wykorzystaniem narzędzi wsparcia i komunikacji: mail, telefon, Jira SD, Teams (chat),
- telefonicznym/zdalnym i bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemów wewnętrznych/zewnętrznych, aplikacji biurowych oraz innych systemów Bankowych,
- obsłudze oraz modyfikacji procedur Bazy Wiedzy udostępnianej użytkownikom oraz wewnętrznej bazy dla serwisantów ServiceDesk,
- wymianie oraz modyfikacji komponentów w komputerach stacjonarnych, laptopach, urządzeniach peryferyjnych, audiowizualnych i komponentów IT używanych w ramach wideokonferencji,
- przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników (instalacje oprogramowania/konfiguracja),
- diagnozie i współpracy z innymi zespołami merytorycznymi w ramach rozwiązywania problemów/awarii,
- podejmowaniu dodatkowo gratyfikowanych dyżurów technicznych obejmujących również weekendy,
- wsparciu grupy VIP – Rada Nadzorcza/Zarząd.
Oferujemy:
- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej,
- doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- samodzielne stanowisko pracy wspierane szkoleniami,
- przejrzystą ścieżkę kariery, a ponadto szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku,
- spotkania integracyjne, nastawienie na miłą atmosferę w pracy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).