Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Service Desk Specialist

Devire
Kraków
praca stacjonarna
1858 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Kraków

Nr ref.: PL39471

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

IT Service Desk Specialist

W związku z rozwojem Centrum Usług Wspólnych naszego międzynarodowego klienta poszukujemy kolejnych osób do zespołu IT Service Desk. 

Osoba zatrudniona jako IT Service Desk Specialist będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszą linię wsparcia dla wszystkich usług (aplikacji i systemów) dostarczanych w firmie,
  • współpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi zespołami IT,
  • instalacje, administrowanie, utrzymanie i udokumentowanie usługi zgodnie ze standardami firmy,
  • sugerowanie wprowadzenia poprawek systemowych, jeśli byłyby potrzebne,
  • kontakt z zespołami regionalnymi oraz globalnymi podczas realizacji projektów,
  • główny kontakt dla wszystkich użytkowników, zwłaszcza poza Polską,

Wymagania:

  • doświadczenie na analogicznym stanowisku lub pokrewnym (1'st Level Support Specialist, Service Desk Specialist, IT Specialist)
  • podstawowe zrozumienie typowych aplikacji, w szczególności Office 365, 
  • dobra znajomość administrowania systemami operacyjnymi Windows dla klientów i serwerów, 
  • umiejętność pracy pod presją czasu, 
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, 
  • zorientowanie na klienta, 
  • dobre umiejętności komunikacyjne, 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem), 
  • gotowość do podróży służbowych do innych europejskich lokalizacji firmy,

W zamian możemy zaoferować:

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • interesujący pakiet benefitów pozapłacowych i płacowych (dofinansowanie do wczasów,posiłków w pracy),
  • opiekę medyczną,

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...