Jesteśmy jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. Zatrudniamy najlepszych na rynku Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Prowadzimy na co dzień kilkadziesiąt rozwojowych projektów w każdej branży z wyłączeniem sił zbrojnych. We współpracy z konsultantami jesteśmy nastawieni na otwartą i przejrzystą komunikację.
Jako firma hołdujemy skandynawskiej kulturze pracy, nastawionej na osiąganie celów z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Kierujemy się zasadami fair play zarówno wobec naszych klientów, jak i konsultantów.
IT Operations Specialist (Wsparcie Aplikacji)
Nr ref.: #9104
INFORMACJE O PROJEKCIE:
- Lokalizacja: Gdynia.
- Branża: Finansowa / Bankowość / IT.
- Typ projektu: Wsparcie / Instalacja / Aktualizacja / Utrzymanie.
- Szczegóły: Codzienne wsparcie i współpraca z zespołami developerskimi Zespołu Kredytowego.
- Podróże służbowe: Nie.
- Możliwość pracy zdalnej: Nie.
- Język projektu: angielski (wymagany B2/C1).
- Wynagrodzenie: 60-90 PLN/h + VAT (w zależności od doświadczenia).
- Długość projektu: do 31.08.2018 r.
- Start: 01.09.2017 r.
- Współpraca typu: B2B.
KATEGORIA PROJEKTU:
- Obsługa aplikacji, zarządzanie incydentami i problemami (Incident Management oraz Problem Management)/RCA (Root Cause Analysis).
- Wspomaganie zespołów IT/ infrastruktury przy zagadnieniach technicznych, zapewniając efektywność i zgodność z regulacjami wewnętrznymi.
- Monitorowanie aplikacji, praca nad poprawą wydajności i stabilności aplikacji (Event Management).
- Utrzymywanie wydajnego środowiska technicznego wedle założeń SLA (Capacity Management).
- Wsparcie w codziennej pracy Dev-Ops`ów.
- Wsparcie developerów w analizie danych i uruchamianiu skryptów, przeprowadzanie powdrożeniowych weryfikacji.
- Udział w budowie oraz rozwoju Run Book (tworzenie struktury, sposobów pracy oraz bazy wiedzy).
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy z Incident Management oraz Problem Management zgodnie z zasadami ITIL obecnymi w dużych organizacjach.
- Doświadczenie w pracy jako 2-ga linia wsparcia aplikacji.
- Doświadczenie w pracy z: Java, JVM, Virtual Servers, bazami danych SQL, Windows.
- Doświadczenie w monitorowaniu aplikacji oraz jej wydajności.
- Mile widziane posiadanie Certyfikatu ITIL Foundation v3.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – poziom B2/C1 (warunek konieczny – współpraca z zespołami obcojęzycznymi).
Oferujemy:
- Międzynarodowe projekty prowadzone zgodnie ze skandynawską kulturą pracy.
- Praca zgodnie z metodyką Agile.
- Złożone i wymagające projekty.
- Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play
- Benefity pozapłacowe (karta Multisport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej).
- Pakiet relokacyjny oraz/lub program rekomendacji.