Career Opportunities
at Amazon
PODSTAWOWE KWALIFIKACJE
- Techniczne wykształcenie wyższe, min. licencjackie; mile widziane wykształcenie wyższe magisterskie
- Doświadczenie w zarządzaniu w środowisku wsparcia operacyjnego / produkcyjnego w roli kierownika ds. IT / ICT lub na stanowisku IT Service Delivery Manager
- Doświadczenie w zakresie wsparcia systemów Linux/Unix i/lub wsparcia systemów MS Windows
- Wiedza z zakresu sieci LAN / WAN i Wireless
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Wiedza z zakresu okablowania sieciowego/systemów komputerowych
- Doświadczenie w tworzeniu, pozyskiwaniu, dysponowaniu i zarządzaniu budżetami IT (pracownicy, sprzęt i oprogramowanie)
- Wysokie zdolności techniczne, umiejętności w zakresie komunikacji ustnej i pisemnej, doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętność skutecznego postępowania z ludźmi na wszystkich poziomach hierarchii i w różnych sytuacjach.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - Wysokie zdolności analityczne z udokumentowaną umiejętnością rozwiązywania problemów
- Wcześniejsze doświadczenia, w których kandydat wykazał się wysokim poziomem inicjatywy, zdolności oceny sytuacji i taktem
- Wymagane wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia technicznego w środowisku produkcyjnym charakteryzującym się intensywną interakcją z klientami
- Doświadczenie w budżetowaniu i prognozowaniu
- Udokumentowane umiejętności działania w sytuacjach wysokiej presji, skutecznego radzenia sobie z wieloma priorytetami oraz wysoki poziom dyscypliny, elastyczności i profesjonalizmu
- Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie pracować w szybko rozwijającym się, wymagającym podróży służbowych środowisku europejskim i globalnym
PREFEROWANE KWALIFIKACJE
- Dobra znajomość infrastruktury i jej komponentów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarządzania konfliktami, eskalacjami, negocjowania kompromisów i wywierania wpływu na innych
- Potwierdzona zdolność do pracy w szybkim tempie, w środowisku wymagającym umiejętności działania w nieprzewidywanych sytuacjach, a także ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
- Wysokie umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim
- Udokumentowane doświadczenie w skutecznym komunikowaniu się w ramach struktur organizacyjnych i na wielu poziomach zarządzania
- Umiejętność skutecznego ułatwiania współpracy między wieloma stanowiskami, działami i poziomami w hierarchii; doskonałe umiejętności pracy w zespole
- Duże zdolności analityczne, stale rozwijany talent do rozwiązywania problemów, umiejętność podejmowania samodzielnego i taktownego działania w większości sytuacji oraz skutecznego radzenia sobie z wieloma sprzecznymi priorytetami
- Dbałość o szczegóły: umiejętność sumiennego opracowywania jasnej i zwięzłej dokumentacji
Firma Amazon jest pracodawcą oferującym równe szanse. Uważamy, że zróżnicowanie zatrudnionych przez nas pracowników jest kluczem do naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o doświadczenie i umiejętności kandydatów. Cenimy pasję do opracowywania nowych koncepcji, odkrywania, a także upraszczania istniejących rozwiązań i tworzenia nowych. Ochrona prywatności kandydatów i bezpieczeństwo ich danych jest zawsze najwyższym priorytetem firmy Amazon. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe osób biorących udział w procesie rekrutacji, prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie danych osobowych (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page),