IT Helpdesk
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1610-341437_2
Masz już pierwsze doświadczenie w IT Support? Znasz świetnie język angielski i chętnie rozwiązujesz problemy związane z obsługą komputera? Czy chciałbyś pracować w międzynarodowej firmie, która zapewnia atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet bonusów pozapłacowych?
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania, możesz być chętny, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Będziesz odpowiedzialny za:
- udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących obsługi komputera, oprogramowania, aplikacji – zarówno bezpośrednio (głównie), jak i zdalnie,
- rejestrację i klasyfikację nadchodzących zgłoszeń,
- prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,
- uzupełnianie bazy dotyczącej problemów zwiazanych z obsługą komputera,
- udzielanie porad na portalu dotyczącym helpdesku.
Wymagamy od Ciebie:
- min. 1 roku doświadczenia w helpdesku, serwisie komputerowym lub wykształcenia informatycznego,
- zainteresowania obszarem IT, chęcią rozwoju w tej dziedzinie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 – zarówno w mowie, jak i w piśmie,
- wiedzy oraz płynnej pracy w systemie operacyjnym Windows 7 lub 8/10,
- znajomoścu MS Office 2010/2013,
- umiejętności pracy w zespole,
- komunikatywności, życzliwości, chęci pomocy w obszarze IT.
W zamian oferujemy:
- wysokie wynagrodzenie oraz pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, karta Multisport, telefon, dodatkowe dni wolne,
- elastycze godziny pracy,
- kursy językowe,
- zniżki na produkty firmowe,
- przyjazną atmosferę pracy,
- szkolenia, imprezy firmowe itp.
Prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim.