IT Helpdesk z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1510-319122_4
IT Support with German
Znasz świetnie język niemiecki? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w prestiżowej branży IT? Czy chciałbyś pracować w międzynarodowej firmie, która zapewnia atrakcyjne wynagrodzenie i oferuje bogaty pakiet bonusów pozapłacowych?
Możesz być pewny, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Miejsce pracy: Kraków Business Park Zabierzów
Zadania:
- profesjonalna obsługa klienta niemieckojęzycznego polegająca na udzielaniu pomocy dotyczącej problemów technicznych związanych z obsługą komputrera – rozmowy telefoniczne, e-mail, chat, portale społecznościowe,
- rejestracja przychodzących zgłoszeń,
- bierzące aktualizowanie danych w systemie,
- kontakt z Działem HR w języku angielskim.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego – poziom C1,
- dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- znajomość systemu Windows oraz pakietu Ms Office.
Firma oferuje:
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie składające się z płacy podstawowej oraz dodatków,
- szeroką ofertę benefitów pozapłacowych ( m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do kursów językowych),
- pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjny program szkoleń wprowadzających oraz rozwijających,
- pracę w systemie zmianowym z elastycznym grafikiem.
Proszę o przesyłanie CV w języku angielskim.