Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
IT Helpdesk Analyst- 1st line support
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-26-54841
For one of our Clients, a well-known company in Cracow market, we are looking for candidates for the position of: IT Helpdesk Analyst- 1st line support
The role responsibilities include:
- Providing first line support for end-users
- Diagnosing and resolving issues related to the Salesforce
- Supporting Salesforce users
- Analysis and solving technical problems
- Supporting members of your team on a daily basis
- Participation in business meetings
Requirements:
- At least 1 year of working experience in Service Desk environment
- Very good level of English (written and spoken) is essential
- Good knowledge of Windows and Microsoft Office
- Analytical and problem solving skills are required
- Good interpersonal and communication skills
- Ability to gain new skills quickly
- Flexibility to work in shifts (also night hours)
Nice to have:
- Knowledge of Salesforce
- Technical degree
- PC/Laptop configuration familiarity
Benefits:
- Competitive salary and benefit package
- Friendly working atmosphere
- Wide range of trainings
Are you ready for the next step in your international career? Please send us your CV in English.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".