Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Back office specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem, sieci LAN/WAN. Wsparcie użytkowników na miejscu i zdalnie. Instalacja, konfiguracja sprzętu i systemów Windows, aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Układanie kabli, montaż urządzeń sieciowych,...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
  • Konsultant help desk z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
Zobacz więcej ofert pracy

IT-Fachmann/ Fachinformatiker

CWS-boco Polska Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2048 dni temu

Mit innovativen, nachhaltigen und digitalen Mietlösungen unterstützt CWS ein gesünderes und sichereres Morgen. Das CWS Produkt- und Serviceportfolio beinhaltet die Bereiche Hygiene, Floor Care, Workwear, Fire Safety, Cleanroom und Healthcare. Seit April 2019 operieren alle Servicebereiche als intergrierte Systemanbieter untet dem Namen CWS. CWS ist eine Marke von CWS-boco International GmbH. Die Gruppe beschäftigt 10.600 Mitarbeiter in 16 Ländern. Im Jahr 2018 wurden 1,141 Mrd.€ Umsatz erwirtschaftet. CWS-boco International GmbH und alle Töchterfirmen sind Beteiligungen der Franz Haniel & Cie. GmbH. Weitere Informationen unter cws.com.


Wir suchen derzeit Mitarbeiter für die Stelle:

IT-Fachmann/ Fachinformatiker
Miejsce pracy: Łódź

Möchten Sie in ein internationales  und sich rash entwickelndes Team eintreten?


Wenn Sie Deutschkenntnisse haben, mit Windows 10, Microsoft Office, VNC, RDP und TeamViewer vertraut sind, Befehlszeile starten können, ipconfig, ping oder tracert ausführen, Active Directory im Griff haben, dann sind Sie für uns der/die Richtige!

 

Ihre Aufgaben:
  • Helfen Sie Benutzern in der ersten Servicedesk-Supportlinie, indem Sie per Telefon oder per E-Mail gemeldete Probleme beheben.
  • Sie analysieren, beheben und beseitigen Störungen und Fehler
  • Erfassen, Dokumentieren und Verwalten von Aufgaben im Registrierungssystem
  • Kommunikation mit der zweiten und dritten Unterstützungslinie
  • Zusammenarbeit mit internen Abteilungen des Unternehmens
  • Aktualisierungsdokumentation: Vorfalldatenbank, Wissensdatenbank und Hardwarebasis
  • Aktive Beteiligung an der Erstellung und Implementierung neuer IT-Lösungen
Wir bieten:
  • Vollzeit beziehungsweise Teilzeitarbeit (Der Arbeitsplan kann angepasst werden).
  • Arbeit in einem Unternehmen, das sich auf dem Markt etabliert hat.
  • Notwendige Arbeitsmittel (Business-Laptop, Telefon)
  • Möglichkeit, neue Fähigkeiten zu entwickeln und zu erwerben
  • Fantastische Arbeitsklima in einem auf Professionalität ausgerichteten Umfeld
  • Angepasste Vergütung und weitere Vorzüge (einschließlich Sport- und Freizeitpässe, Zugang zu privater medizinischer Versorgung, Prämien)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Back office specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem, sieci LAN/WAN. Wsparcie użytkowników na miejscu i zdalnie. Instalacja, konfiguracja sprzętu i systemów Windows, aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Układanie kabli, montaż urządzeń sieciowych,...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
  • Konsultant help desk z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379