DCG jest firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów związanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą prowadzonych przez nas projektów stale poszukujemy nowych pracowników i współpracowników, posiadających wysokie kompetencje w obszarze IT lub w innym obszarze zgodnym z informacjami podanymi w ogłoszeniu
Analitycy pierwszej linii lub agenci wsparcia technicznego, jako członkowie zespołu obsługi klienta na pierwszej linii, znajdują najlepsze i najprostsze rozwiązania problemów użytkowników.
To stanowisko entry level jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie, jeśli jesteś juniorem lub jesteś na początku swojej kariery i chcesz zaangażować się w międzynarodowe środowisko.
Masz szansę rozwinąć się pod okiem lidera zespołu, poszerzyć swoją wiedzę z zakresu IT i zdobyć doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi.
- Wykorzystanie i doskonalenie umiejętności językowych poprzez codzienną pracę w języku niemieckim i angielskim
- Komunikacja z międzynarodowym klientem przez telefon i e-mail
- Nauka i rozwijanie swojego profilu zawodowego
- Zdobywanie wiedzy z zakresu IT
- Udział w szkoleniach i programach talentowych
- Praca w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, gdzie liczą się ludzie
- Znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie na klienta
- Znajomość MS Office
- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
- Mile widziane doświadczenie na pierwszej linii wsparcia technicznego
- Umowa o pracę tymczasową
- Stawka 5500 – 6100 PLN brutto/m-c
- Zapewniony sprzęt do pracy
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie karty MultiSport
- Stałe wsparcie dedykowanego opiekuna
- Praca hybrydowa