Inżynier Wsparcia Technicznego
SAS Institute to wiodąca firma technologiczna rynku IT. Z technologii SAS korzysta 70 000 firm i instytucji w ponad 140 krajach na świecie. SAS dostarcza wysoko cenione rozwiązania informatyczne dla bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki i sektora publicznego biorąc udział w budowaniu strategicznych systemów zarządzania i nieustannie kształcąc swoją kadrę wdrożeniową.
Innowacyjność tworzonych rozwiązań wyznacza nowe trendy rynkowe dając firmie SAS pozycję niekwestionowanego lidera na rynku informatycznym w wielu rozwijających się dziedzinach.
Zadania
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom i partnerom firmy w zakresie oprogramowania SAS.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem SAS. W tym zagadnienia związane z bezpieczeństwem i wydajnością.
- Implementacja rozwiązań SAS na poziomie technicznym.
- Doradztwo w zakresie projektowania rozwiązań SAS.
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pokrewne.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych UNIX/LINUX a także Windows pozwalająca rozwiązywać problemy wydajnościowe oraz związane z bezpieczeństwem, komunikacją sieciową i wirtualizacją.
- Doświadczenie w pracy z bazami danych, wymagana bardzo dobra znajomość SQL.
- Doświadczenie w programowaniu (najlepiej JAVA, C, SAS 4GL, VB).
- Mocne zdolności analityczne, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Mile widziane
- Znajomość technologii SAS.
- Znajomość statystyki, zagadnień z zakresu data mining, prognozowania
- Doświadczenie w pracy z serwerami aplikacji (np. WebSphere, Tomcat, Jboss).
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM, ERP, BI.
- Doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych oraz sizing sprzętu pod te rozwiązania.
Oferujemy
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie.
- Kontakt z nowoczesną technologią.