S&T Poland jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: FSM/IWIT/410001/12/17
Zakres zadań:
- Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T (również dla użytkowników anglojęzycznych)
- Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych
- Instalacja, inwentaryzacja oraz obsługa wszelkich czynności związanych z dostawą nowych urządzeń (PC, ThinClient, Notebook)
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- Ścisła współpraca z innymi zespołami technicznymi Klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
Nasze oczekiwania:
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Znajomość środowiska Active Directory
- Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
- Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów stacji roboczych dotyczących zarówno sprzętu jak i zainstalowanego oprogramowania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie
i w piśmie (na poziomie min. B2) - Gotowość do podjęcia pracy w ciągu 1 miesiąca
- Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
Oferujemy:
- Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie pakietu sportowego