młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
6 dni
Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Toruń
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta przy wyborze samochodów elektrycznych – pomożesz w podjęciu najlepszej decyzji zakupowej. Obsługa posprzedażowa – odpowiadasz na pytania przez telefon i czat, dbając o pełne zadowolenie klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – zapewnisz im wyjątkową...
Inżynier Wsparcia Technicznego (Helpdesk) z jez. angielskim
Inżynier Wsparcia Technicznego (Helpdesk) z jez. angielskim
Jantar Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
2145 dni temu
Jantar Sp. z o.o. to firma z wieloletnią tradycją. Specjalizujemy się w dostarczaniu szerokiego spektrum usług związanych z IT w systemach sprzedaży i automatycznej identyfikacji. Oferujemy biznesowe rozwiązania IT w handlu, logistyce, przemyśle oraz sektorze publicznym. Dostarczamy rozwiązania dedykowane lub tworzymy od podstaw systemy informatyczne dla biznesu. Wspieramy klienta we wszystkich fazach inwestycji: od projektu przez integrację aplikacji i urządzeń, szkolenie, wdrożenie i serwis. Od wielu lat rozwijamy także nasz park maszynowy w zakresie produkcji etykiet samoprzylepnych. Współpracujemy z międzynarodowymi i krajowymi liderami rynku IT. Więcej informacji o nas www.jantar.pl
Do Działu Wdrożeń i Outsourcingu IT poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego (Helpdesk) z jez. angielskim
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref.: DW_BBA
Zadania:
Help desk – wsparcie dla klientów
diagnostyka zdalna urządzeń IT
posprzedażowa opieka klienta w zakresie oprogramowania
instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania dedykowanego
konfiguracja urządzeń sieciowych
wdrożenia, szkolenia
Wymagania:
znajomość technologii IT
wykształcenie min. średnie techniczne
znajomość języka angielskiego
prawo jazdy kat. B
komunikatywność odpowiedzialność
punktualność i dyspozycyjność
doświadczenie w zakresie systemów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
umowę o prace
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
współfinansowanie pakietu medycznego
lekcje języka angielskiego
pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
6 dni
Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Toruń
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta przy wyborze samochodów elektrycznych – pomożesz w podjęciu najlepszej decyzji zakupowej. Obsługa posprzedażowa – odpowiadasz na pytania przez telefon i czat, dbając o pełne zadowolenie klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – zapewnisz im wyjątkową...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379