W ramach projektu realizowanego dla polskiego oddziału globalnego producenta dostarczającego rozwiązania z zakresu HVAC tworzony jest zespół wsparcia projektowania technicznego dla działu handlowego. Zespół odpowiedzialny jest za opracowanie doborów i materiałów technicznych do ofert handlowych i realizowanych projektów w Polsce w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i pomp ciepła.
Inżynier Wsparcia Sprzedaży HVAC
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Dobór urządzeń i projektowanie systemów klimatyzacyjnych.
- Przygotowywanie schematów i rysunków technicznych instalacji.
- Przygotowywanie ofert i opisów technicznych.
- Kompletowanie dokumentacji technicznej i odbiorowej do realizowanych projektów.
- Wsparcie techniczne dla projektantów, instalatorów i przedstawicieli regionalnych.
- Monitorowanie konkurencji.
- Przygotowywanie analiz i porównań technicznych.
- Dbanie o wysoki standard obsługi klientów oraz ich satysfakcję.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne (bądź studenci ostatnich lat).
- Umiejętność projektowania instalacji sanitarnych (klimatyzacja, wentylacja).
- Umiejętność obsługi CAD i programów branżowych.
- Znajomości branży HVACR i zagadnień związanych z obsługą i eksploatacją urządzeń klimatyzacyjnych.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Zdolności analitycznego myślenia.
To oferujemy
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pracę hybrydową.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport).
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy.
- Ciągły rozwój zawodowy.
- Wysokie standardy pracy.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.