Ogłoszenie numer: 1636582, z dnia 2017-05-18
Systell s.c.
Lubisz pomagać ludziom wykorzystując swoją wiedzę z IT? Chętnie słuchasz i rozmawiasz z ludźmi o ich potrzebach? Umiesz przekładać potrzeby biznesowe na rozwiązania w systemach informatycznych? A może masz talent do języka SQL?
Z SysTell s.c. połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwijaj się z nami. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata, to nasze biuro stoi dla Ciebie otworem. Dołącz do nas, daj upust swoim pomysłom i przekonaj się, że support team może działać mega zespołowo a jednocześnie w luźnej atmosferze. Aplikuj!
Inżynier Wsparcia IT
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 2017/05/WSP_1
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się:
- telefonicznym i zdalnym wsparcie klientów systemu Systell Contact Center
- utrzymaniem systemów i rozwiązań IT
Wymagania
Główne wymagania
- 3-letnie doświadczenie w branży IT (dobra znajomość języka SQL)
- wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja)
- umiejętność dobrej komunikacji
- prawo jazdy
Mile widziane
- znajomość zagadnień sieciowych LAN, WAN
- znajomość języka T-SQL
- znajomość telefonii VoIP / SIP
- administracja Windows Server, Linux, MS SQL Server
- znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w piśmie lub w mowie)
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szkolenia i podnoszenie kwalifikacji (zapraszam do firmy certyfikowanych szkoleniowców)
- odstresowanie w chillout room
- dodatkowe wynagradzanie premiowe za zrealizowane cele
- wyjazdy integracyjne, wyjścia firmowe i wspólne aktywności
- indywidualną ścieżkę rozwoju (własne projekty, pomysły)
- dodatkowe benefitów (ubezpieczenie grupowe, kurs angielskiego na dwóch poziomach zaawansowania)