ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Inżynier Wsparcia IT (ITSF)
Miejsce pracy: okolice Poznania
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za:
- Service Desk produkcyjny, realizację punktu kontaktu - Single Point of Contact (SPoC) dla zgłoszeń, incydentów/awarii informatycznych z działów produkcyjnych (m.in. spawalnia, lakiernia, montaż, zabudowy specjalne) oraz okołoprodukcyjnych (logistyka, jakość, organizacja pilotażowa, serwis zakładowy itd.).
- Monitoring systemów i infrastruktury informatycznej z wykorzystaniem narzędzi dostarczonych przez zleceniodawcę.
- Aktywne usuwanie i analizę awarii, wymianę i/lub naprawę uszkodzonych urządzeń, bieżące utrzymanie drukarek produkcyjnych i logistycznych (wymiana uszkodzonych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, papieru itd.) oraz powiązane z tym wszelkie operacje towarzyszące zlecone przez zleceniodawcę (np.: obsługa magazynu części zamiennych, utrzymanie urządzeń zastępczych w gotowości itd.)
Wymagania:
- ITIL Foudation 4.0
- Uprawnienia do 1kW
- Uprawnienia do pracy na wysokości do 3m
- Uprawnienia do prowadzenia wózka widłowego
- Unajomość HP service centre
- Angielski/niemiecki B1
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- Wybór preferowanej formy zatrudnienia
- Pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek polskich i globalnych
- Szkolenia i treningi
- Długoterminowe i interesujące projekty
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
- Stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska
- Współpracę ze specjalistami w swojej dziedzinie
Obowiązki:
- utrzymanie, przygotowanie do pracy szeregu systemów (aplikacje specjalistyczne, Office, systemy operacyjne, systemy i narzędzia serwerowe)
- pierwsza linia wsparcia w kontekście zasad ITIL v4.0
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z różnego rodzaju urządzeniami IT w firmie produkcyjnej oraz poprawne przygotowanie tych urządzeń do pracy
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego
- ITIL Foudation 4.0
- uprawnienia do 1kW
- uprawnienia do pracy na wysokości do 3m
- uprawnienia do prowadzenia wózka widłowego
- znajomość HP service centre
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń