Opis stanowiska:
Oferujemy pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie, będącym na liście światowych liderów produkujących pompy, gdzie do podstawowych obowiązków należało będzie:
- informacyjna, sprzedażowa oraz posprzedażowa obsługa klientów firmy na powierzonym terenie (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie);
- doradztwo techniczne - proponowanie rozwiązań problemów u klientów;
- prowadzenie negocjacji cenowych oraz zawieranie umów sprzedaży;
- koordynowanie działań związanych z projektami planowanymi i wykonywanymi w zakresie wszystkich produktów firmy;
- współpraca z Inżynierami Sprzedaży z innych regionów i segmentów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- znajomość produktów z zakresu pomp, osprzętu pompowego lub produktów pokrewnych (wyposażenie hydrauliczne, grzewcze)
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętności negocjacyjne;
- doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientem;
- samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferta:
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość uczestniczenia w ciekawych, rozwojowych projektach;
- zapewnienie narzędzi niezbędnych do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy);
- przyjazna atmosfera pracy i swoboda działania;
- obszar działania: woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.