Inżynier Serwisu ds. Reklamacji i Gwarancji (serwis dmuchaw i sprężarek gazów)
Miejsce pracy: Tychy
Nr ref.: ISRG/EBB/K
Zadania:
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie stacjonarne koordynowanie spraw związanych z rozpatrywaniem złożonych reklamacji i procesów gwarancyjnych dla klientów serwisu z terenu Polski, Niemiec oraz Holandii. A w szczególności:
- Rozpatrywanie złożonych reklamacji wykonanego serwisu
- Koordynowanie przeprowadzenia procesów gwarancyjnych na usługi i urządzenia
- Kompletowanie dokumentacji pod umowy serwisowe i przetargi
- Przygotowanie zamówień krajowych i zagranicznych
- Nadzór nad wysyłką urządzeń po wykonanym remoncie
- Nadzór nad wysokim poziomem wykonania procesu reklamacją bądź gwarancji
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
- Sporządzanie raportów na potrzeby Dyrektora Serwisu.
Nasze oczekiwania:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe techniczne z obszaru elektryki, elektromechaniki, automatyki przemysłowej (dopuszczalne pokrewne kierunki)
- Doświadczenie związane z postępowaniem reklamacyjnym i gwarancyjnym
( dokumentacja) - Znajomość zagadnień technicznych w urządzeniach przemysłowych (mile widziane
w urządzeniach do sprężania i przetłaczania gazów) - Znajomość języka angielskiego i/ lub niemieckiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny – weryfikowany podczas rozmowy)
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych
- Prawo jazdy kat B.
Nasza oferta:
- Pracę w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
- Niezbędne narzędzia pracy
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne i komfortowe biuro, indywidualna opieka medyczna)
- Możliwość rozwoju zawodowego (w tym szkolenia zagraniczne, możliwość podnoszenia kwalifikacji na kurach językowych na koszt pracodawcy).