Ogłoszenie numer: 536618, z dnia 2014-10-27
Translavic Polska sp. z o.o.
Translavic to biuro tłumaczeń pisemnych obsługujące klientów europejskich i amerykańskich.
Tłumaczymy kampanie reklamowe, instrukcje obsługi, raporty i kampanie instytucji europejskich, podręczniki do nauki języków obcych, akty notarialne, wyroki sądowe, dokumentacje medyczne, katalogi mody, broszury firmowe... nie da się wszystkiego wymienić. Miliony słów rocznie na wszystkie języki europejskie.
Inżynier procesu produkcji w biurze tłumaczeń
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Idealny kandydat to osoba zainteresowana innowacjami technicznymi, zajmująca się wdrażaniem rozwiązań technologicznych w ramach naszych procesów tłumaczeniowych. Osoba ta jest odpowiedzialna za utrzymywanie, analizowanie i dokumentowanie procesów produkcyjnych związanych z tłumaczeniami w naszym biurze, a tym samym za sugerowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych umożliwiających podnoszenie wydajności (w kategoriach czasu, jakości i kosztów). Nasz nowy pracownik będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój systemu obsługi projektów „Plunet", a także innych wdrażanych rozwiązań technologicznych, tj. stron i portali internetowych, pamięci tłumaczeniowych do obsługi procesów tłumaczenia i lokalizacji, tłumaczeń maszynowych oraz rozwiązań działających w chmurze.
Obowiązki:
- Stosowanie najbardziej aktualnych i najlepszych praktyk związanych z obsługą tłumaczeń i lokalizacji;
- Zapewnienie znajomości najnowszych narzędzi, ich głównych funkcji i zastosowań;
- Analizowanie procedur technicznych i opracowywanie możliwości optymalizacji/automatyzacji;
- Doradzanie zarządowi firmy w sprawach możliwej poprawy wydajności (w kategoriach czasu, kosztów i jakości);
- Wdrażanie i dokumentowanie rozwiązań technicznych, przeprowadzanie szkoleń, zapewnienie obsługi i konserwacji;
- Doradzanie klientom w sprawach najlepszych praktyk, a także funkcji i możliwości narzędzi;
- Aktywne rozwiązywanie lub wspomaganie rozwiązywania problemów technicznych;
- Diagnozowanie usterek systemowych i informowanie o wszelkiego rodzaju problemach technicznych;
- Opracowywanie stron internetowych w systemie WordPress i optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO);
- Realizowanie zadań związanych z produkcją w biurze tłumaczeń: rozwiązywanie problemów z odzyskiwaniem plików, ponowne przesyłanie plików, ręczne przygotowywanie plików, obsługa DTP, importowanie baz terminologicznych (czyszczenie i weryfikowanie wpisów) itp.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe informatyczne (lub pokrewne);
- Znajomość branży tłumaczeń i lokalizacji;
- Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych w systemie WordPress oraz znajomość metodologii SEO;
- Umiejętność szybkiego przyswajania i adaptacji nowych metodologii i technologii;
- Dobra znajomość aktualnych narzędzi do tworzenia treści oraz typów plików (XML, HTML, pochodnych SGML, MSOffice oraz FrameMaker);
- Operatywność i zdolność czynnego podejmowania niezależnych działań z własnej inicjatywy;
- Zaradność i skuteczność w rozwiązywaniu problemów;
- Działanie w sposób zorganizowany i metodyczny;
- Wysoki poziom wszechstronnych zdolności komunikacyjnych i prezentacyjnych;
- Zaawansowane umiejętności zarządzania czasem;
- Zdolność do pracy w środowisku stresogennym;
- Biegła znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Umowę o pracę;
- Przyjemną atmosferę pracy w profesjonalnym otoczeniu;
- Wynagrodzenie odpowiednie do stanowiska oraz doświadczenia zawodowego;
- Pakiet medyczny w centrum ENEL-MED oraz atrakcyjne zbiorowe ubezpieczenie.