Plastic Omnium Lighting Poland Sp. z o. o. to czołowy producent systemów oświetlenia zewnętrznego następnej generacji oraz elektroniki sterującej pojazdem dla przemysłu motoryzacyjnego.
W październiku 2022 roku Grupa Plastic Omnium przejęła Varroc Lighting Systems tworząc spółkę PO Lighting Poland. Nasza firma to nowa dywizja firmy Plastic Omnium oferująca kompleksowe rozwiązania zewnętrznego i wewnętrznego oświetlenia.
Varroc Lighting Systems rozpoczynał swoją działalność na polskim rynku od 2018 roku, kiedy to firma otworzyła Product Development Center w Krakowie. W 2019 roku firma rozszerzyła swoją działalność i otworzyła nowy zakład specjalizujący się w produkcji reflektorów w Niemcach k. Lublina.
Obiekt został zbudowany w duchu przemysłu 4.0 oraz został zaprojektowany z myślą o osiągnięciu najwyższego poziomu automatyzacji, bezpieczeństwa i wydajności. Obydwa oddziały Plastic Omnium Lighting w Polsce zatrudniają łącznie ponad 600 pracowników.
Produkujemy zewnętrzne oświetlenie samochodowe i układy sterujące pojazdem nowej generacji. Od prawie 140 lat specjalizujemy się w produkcji wydajnych opraw oświetleniowych z naciskiem na dostarczanie wiodących na rynku technologii, elastycznych usług i wysokiej jakości produktów.
Oferujemy szeroki wachlarz technologii oświetleniowych dla motoryzacji na rynkach 4-kołowych i 2-kołowych, w tym LED, układy matrycowe, laserowe, DMD, MEMS i naszą zastrzeżoną technologię Surface-LED.
- Stały kontakt z Klientami
- Zapewnienie przeniesienia wymagań Klientów na procesy wewnętrzne
- Codziennym kontakt z Inżynierami
- Rozwiązywanie skarg, kontrola procesu 8D oraz planów działań, monitorowanie ich wydajności
- Współpraca z audytorami przy tworzeniu i zatwierdzaniu próbek wizualnych
- Monitorowanie rozwoju i jakości wyników oraz zapewnienie, że jakość produktów jest zgodna z wymaganiami Klienta
- W przypadku niezgodności, która może zagrażać zadowoleniu Klienta, decyzyjność odnośnie zaprzestania produkcji
- Przynależność do zespołu zarządzania zmianą
- Metodyczna kontrola funkcjonalności części i produktów oraz ocenia ich potencjału
- Współpraca z Inżynierami ds. uruchamiania przy wprowadzaniu nowych projektów do produkcji
- Planowanie i organizacja audytu produktu (corocznie). W przypadku niezadowalających wyników wymaganie planu działania
- Proponowanie środków służących ciągłej poprawie jakości
- W przypadku wprowadzenia nowego produktu do produkcji współpraca z Inżynierem jakości PD i uczestnictwo w weryfikacji narzędzi, ocenie wyprodukowanych części i przekazywanie informacji zwrotnych do narzędziowni i do kierownictwa projektu
- Procesowanie wsparcia wizualnego dla części i montażu, odpowiedzialność za szkolenie audytorów zmian
- Odpowiedzialność za jakość uruchomionego produktu
- Odpowiedzialność za koordynowanie PPAP dla Klientów
- Zapewnienie monitorowania portali Klienta i regularne informowanie Managerów poszczególnych działów o statusie
- Wykształcenie – średnie/licencjat/wyższe – kierunki związane z jakością
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży automotive – warunek konieczny
- Znajomość narzędzi i norm jakościowych wykorzystywanych w przemyśle Automotive (IATF16949; PPAP; APQP; FMEA; 8D; VDA6.3; VDA6.5, SPC)
- Bardzo dobra znajomość MS Office, Windows
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem, priorytetyzacji obowiązków oraz planowania
- Skoncentrowanie na Kliencie
- Odporność na stres
- Aktywne poszukiwanie możliwości popraw
- Mile widziana znajomość języka Francuskiego lub Niemieckiego
- Pakiet relokacyjny
- Zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do posiłków
- Owocowe poniedziałki
- Multikafeterię Benefit Systems i inne świadczenia
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji
- Szkolenia wprowadzające, podnoszące kwalifikacje
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy