Filozofia firmy LG koncentruje się na ludziach, szczerości oraz wierności zasadom. Naszym celem jest zrozumienie naszych klientów, tak aby nieustannie pracując nad innowacjami oferować im optymalne rozwiązania oraz zapewniać nowe doświadczenia, a tym samym przyczyniać się do poprawy jakości życia konsumentów. Jako innowacyjny partner zmieniamy się dla nich. Zmieniamy się dla Ciebie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier Jakości Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad wszystkimi działaniami związanymi z audytami Klienta (przeprowadzanie auytów w oparciu o wymagania Klienta, zarządzanie akcjami korygującymi i poaudytowymi)
- Zarządzanie reklamacjami od Klienta
- Nadzór nad audytami wewnętrznymi
- Inicjowanie działań zapobiegawczych I korygujących
- Szkolenia pracowników w odniesieniu do specyficznych wymagań Klienta
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w Dziale Jakości, preferowane w branży Automotive
- Wykształcenie wyższe techniczne (mechatronika, elektronika, jakość lub pokrewne)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętność stosowania, oraz bardzo dobra znajomość narzędzi jakościowych: FMEA, PPAP, 8D, Control Plan, 5 WHY, QRQC, Ishikawa
- Znajomość SPC
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, standardy)
- Doświadczenie w prowadzeniu audytów VDA 6.3 lub QSB
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie, której klientami są największe światowe koncerny motoryzacyjne,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- Ścieżkę rozwoju,
- Prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
- Kartę Multisport,
- Bonus finansowy w okresie wiosennym i zimowym,
- Możliwość uczestnictwa w wielu akcjach i projektach,
- Program "Śniadanie dla Pracownika",
- Dofinansowanie wypoczynku letniego,