Najnowsze oferty pracy

  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta i Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Biskupice Podgórne, Przyzakładowe Centrum Medyczne Medicover LG 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Najlepszy kandydat to taki, który: przede wszystkim ma dużą chęć pracy z pacjentem, posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wymienia w swoich mocnych stronach asertywność. A dodatkowo: swobodnie komunikuje się w języku angielskim i/lub koreańskim. Chcemy Cię poznać !
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Inżynier Jakości ds. Współpracy z Klientem (Customer Service)

Inżynier Jakości ds. Współpracy z Klientem (Customer Service)

LG Energy Solution Wrocław sp. z o.o.
dolnośląskie, Biskupice Podgórne
praca stacjonarna
1193 dni temu

 

LG Energy Solution Wrocław Sp. z o.o. tworzy nowy wymiar światowego rynku motoryzacji i cały czas się rozwija!

Nowoczesny zakład produkcyjny w Biskupicach Podgórnych to najnowsza inwestycja koreańskiego koncernu LG w Polsce i jedyne miejsce w Europie, w którym od 2017 roku wytwarza się baterie litowo-jonowe do aut elektrycznych. Firma wychodząc naprzeciw współczesnym potrzebom branży automotive, produkuje komponenty do nowoczesnych aut przyszłości, a jej klientami są takie marki motoryzacyjne jak Volkswagen, BMW, Audi, czy Porsche. Zaawansowana technologia procesów produkcyjnych sprawia, że LG Energy Solution Wrocław jest wyjątkowym punktem na mapie współczesnego przemysłu motoryzacyjnego. Bliźniacze zakłady produkcyjne działają tylko w Korei Południowej, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.

 

Inżynier Jakości ds. Współpracy z Klientem (Customer Service)
Miejsce pracy: Biskupice Podgórne
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę na dwa lata bez okresu próbnego.
  • Czynny udział w projekcie greenfield – jedyna fabryka w Europie produkująca baterie litowo-jonowe na skalę masową.
  • Pakiet relokacyjny.
  • Pracę w międzynarodowej firmie.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
  • Dofinansowanie do posiłków, duży wybór dań dla pracowników – kuchni tradycyjnej oraz koreańskiej.
  • Wdrożeniowy pas startowy oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje.
  • Nowoczesne narzędzia pracy – zaawansowany technologicznie park maszynowy.
  • Pracę w energicznym miejscu, gdzie razem tworzymy przyszłość branży motoryzacyjnej.
  • Udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych dla prestiżowych marek motoryzacyjnych.
Będziesz odpowiadać za:
  • Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne).
  • Obsługa reklamacji klienta (rejestrowanie, powołanie wew. zespołu, nadzór nad raportem 8D).
  • Prowadzenie baz danych i przygotowywanie statystyk z procesu reklamacyjnego.
  • Prowadzenie kluczowych analiz defektów oraz raportowanie wyników do najwyższego kierownictwa.
  • Nadzorowanie utrzymania działań korygujących (LPA Audyt).
  • Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych.
  • Koordynacja zewnętrznych reworków/sortingów/reinspekcji.
  • Nadzorowanie kosztów jakości.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • (Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem).
  • Doświadczenie we współpracy z klientami (preferowane w branży Automotive).
  • Biegła znajomość narzędzi jakościowych (m.in. Raport 8D, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, SPC, Six Sigma, FMEA, Cykl Deminga, Wykres Gantta).
  • Znajomość ISO 9001 i IATF 16949.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point).
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, działania pod presją czasu.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz gotowość do podróży służbowych.
  • Wysokie zdolności interpersonalne.
Administratorem danych jest LG Energy Solution Wrocław sp. z o.o. z siedzibą w Biskupice Podgórne 55-040, LG 3, KRS: 0000614214. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych osobowych poza wymaganymi prawem (imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie kwalifikacje zawodowe przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Pełna „Informacja RODO” dla kandydatów jest dostępna na stronie: https://www.lgensol.pl/wp-content/uploads/2021/03/LGESWA-Polityka-Prywatnosci.pdf”
 

Podobne oferty

  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta i Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Biskupice Podgórne, Przyzakładowe Centrum Medyczne Medicover LG 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Najlepszy kandydat to taki, który: przede wszystkim ma dużą chęć pracy z pacjentem, posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wymienia w swoich mocnych stronach asertywność. A dodatkowo: swobodnie komunikuje się w języku angielskim i/lub koreańskim. Chcemy Cię poznać !