- Komunikacja z klientem podczas wprowadzania nowego produktu i na etapie jego seryjnej produkcji.
- Odpowiedzialność za terminowe rozpatrywanie reklamacji klientów, oparte na analizach działu produkcyjnego.
- Negocjowanie z klientami celów jakościowych oraz wymagań, a także ich przekazywanie wewnątrz organizacji.
- Udział w audytach klienta, informowanie o planowanych działaniach korygujących.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość narzędzi do analizy i rozwiązywania problemów.
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office, szczególnie PowerPoint.
- Preferowane znajomość norm ISO 9001 i IATF 16949 oraz narzędzi jakościowych.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
- Możliwości rozwoju w sektorze motoryzacyjnym.
- Dużą samodzielność w pracy.
- Pakiet socjalny i zdrowotny, w tym dofinansowanie do sportu, ubezpieczenie na życie, świadczenia dla dzieci i inne.
- Możliwości awansu i premie za rekomendacje.
Poznaj
Hutchinson Poland Sp. z o.o.
Grupa Hutchinson jest światowym liderem produkcji elastomerów w branży samochodowej, przemysłowej, lotniczej i produktów powszechnego użytku. Od ponad 160 lat projektujemy i wytwarzamy produkty stanowiące bazę komfortu i bezpieczeństwa każdego człowieka na ziemi, w powietrzu i morzu. Nasze wiodące produkty to systemy uszczelek karoseryjnych i precyzyjnych, elementy antywibracyjne oraz systemy transmisji płynów i przenoszenia napędów. Jesteśmy chemiczną gałęzią Grupy TOTAL, zatrudniamy ponad 38 000 ludzi w 24 krajach. W czterech łódzkich oddziałach pracę znalazło już ponad 3000 osób – teraz czekamy na Ciebie!