Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała szansę na ciągły rozwój i zdobycie unikalnych kompetencji technicznych w zakresie tworzenia i rozwoju nowoczesnych abonenckich urządzeń CPE [Customer Premise Equipement] - routerów wifi z dostępem do sieci internetowych realizowanych standardach LTE/5G.
- Opracowanie projektów i założeń technicznych oraz nadzór nad rozwojem sprzętu i oprogramowania dla abonenckich urządzeń CPE.
- Nadzór nad przygotowaniem urządzeń do działania w sieci operatora, akceptacja oprogramowania, testowanie i diagnozowanie problemów technicznych.
- Wykonywanie testów technicznych urządzeń w oparciu o sygnalizację realizowaną pomiędzy urządzeniem a siecią, zbieranie i analiza logów sieciowych.
- Współpraca techniczna z dostawcami urządzeń i oprogramowania, raportowanie błędów i egzekwowanie realizacji poprawek.
- Masz minimum rok oświadczenie w pracy z urządzeniami CPE LTE oraz znajomość:
- Architektury sieci oraz standardów transmisji LTE, 5G.
- Architektury sieci LAN, WLAN, IP oraz związanych z nimi zagadnień.
- Posiadasz wiedzę popartą doświadczeniem (kilku z poniższych zagadnień), z zakresu:
- architektury sprzętu i oprogramowania urządzeń abonenckich opartych o system Linux, OpenWrt zagadnień związanych z przygotowaniem firmware, jego certyfikacją, testowaniem i analizą problemów;
- technologii wifi, standardów i praktycznych realizacji sieci wifi;
- rozwiązań ACS oraz protokołów CWMP, SNMP;
- protokołów Telnet, SSH;
- obsługi Wireshark;
- budowy środowisk testowych.
- Znasz technik i narzędzia wspomagające analizę awaryjności i rozwiązywanie problemów.
- Potrafisz współpracować z klientami biznesowymi i wiesz jak przełożyć wymagania biznesowe na rozwiązania techniczne.
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z dostawcami oraz przygotowywanie anglojęzycznych materiałów technicznych.
- Posiadasz wykształcenie o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
- Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę ale również pracować zespołowo.
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.