- Aktywny udział w opracowaniu projektów technicznych dot. implementacji i rozwoju platform dystrybucji wideo (OTT, IPTV, DVB).
- Optymalizacja wydajności i diagnozowanie problemów technicznych.
- Współpraca z klientem biznesowym w procesie definiowania wymagań i specyfikacji rozwoju usług wideo.
- Nadzór nad wykonaniem, testowanie platform i usług wideo.
- Współpraca i nadzór techniczny nad dostawcami infrastruktury i rozwiązań dla platform telewizyjnych.
- Masz doświadczenie w zakresie jednego lub wielu obszarów prezentowanych poniżej:
- OTT, DVB, MPEG-DASH, LL-DASH, HLS, IPTV, Multicast ABR, DRM, DAI, NVENC,
- Transkodowania sygnałów wideo (np. h.264, h.265) dla potrzeb transmisji OTT,
- Live streaming, on-demand, time-shift TV, Cloud DVR,
- Znasz technologie sieciowe i środowiska Linux.
- Lubisz pracę w zespole, także w środowisku międzynarodowym.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne).
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja), choć jeśli masz ciekawe doświadczenie zawodowe, nie będzie to dla nas kluczowy warunek!
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.