Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.,
poszukujemy osoby na stanowisko
w Pionie Systemu Dozoru Elektronicznego
Inżynier ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Jutrzenki 118
O projekcie:
- Spółka Enigma SOI istniej od 30 lat. Przez lata zdobyła zaufanie instytucji publicznych, wojska, samorządów oraz klientów komercyjnych.
- Pion, który przedstawiamy zajmuje się kluczowym projektem Spółki. Autorskie rozwiązanie umożliwiające odbywanie kary pozbawienia wolności czy zakazu zbliżania się w systemie monitoringu elektronicznego zapewnia całkowite bezpieczeństwo. Produkowane przez nas rozwiązanie jest wdrożone w kilku krajach europejskich. Naszym celem są pozostałe kraje i kontynenty, gdzie już rozpoczęłyśmy rozmowy biznesowe oraz działania marketingowe. Naszym klientom, poza wspomnianym systemem dozoru elektronicznego, oferujemy także liczne produkty własne związane z oprogramowaniem oraz te światowych liderów technologicznych. Dostarczamy nowoczesne narzędzia na rynek wojskowy, administracji publicznej, rynek komercyjny. Wdrażane rozwiązania mają grono odbiorców, które sukcesywnie powiększamy.
Twój zakres obowiązków:
- Wspierasz proces przedsprzedażowy Systemu Dozoru Elektronicznego poprzez weryfikację potrzeb klienta, analizę wymagań pod kątem technicznym
- Wspierasz Dział handlowy w przygotowaniu oferty oraz sprzedaży Systemu Dozoru Elektronicznego, również wsparcie przy procesie wyceny
- Odpowiadasz za przygotowanie i prowadzenie prezentacji Systemu Dozoru Elektronicznego dla klienta
- Przygotowujesz koncepcję rozwiązań dedykowanych dla potrzeb biznesowych klienta
- Wspierasz w przygotowaniu i utrzymaniu środowisk testowych demo oraz POC
- Budujesz i utrzymujesz długofalowe relacje z partnerami oraz klientami Spółki
- Bierzesz czynny udział w spotkaniach z klientem i spotkaniach projektowych
Tego wymagamy:
- Znajomość budowy i podstaw parametrów sprzętu IT, budowy sieci, wirtualizacji, architektury systemów etc.
- Znajomość podstawowych reguł ofertowania i negocjowania
- Dobra organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista
- Znajomość narzędzi MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami i partnerami w mowie i piśmie
- Gotowość do odbywania podróży służbowych, w tym zagranicznych
- Łatwość podtrzymywania kontaktu, zdolności komunikacyjne, umiejętność wystąpień biznesowych przed klientem
Nasze wymagania:
- Masz wykształcenie techniczne i lubisz kontakt z klientem - czekamy właśnie na Ciebie!
- Interesujesz się i znasz technologię IoT – oferujemy dużo ciekawych obszarów do pogłębienia tej wiedzy
- Masz doświadczenie z zakresu wsparcia sprzedaży – mamy przestrzeń do realizacji wyzwań zawodowych
- Prawo jazdy kat. B
Tak organizujemy naszą pracę:
- Nowoczesne zarządzanie pracą w oparciu o przyjazne systemy zarządzania, we współpracy z doświadczoną kadrą
- Narzędzia pracy od pierwszego dnia w firmie
- Życzliwe wprowadzenie do organizacji
- Szkolenia w trakcie wdrożenia
Takie dajemy możliwości rozwoju:
- Poszerzanie i ugruntowanie wiedzy
- Wykorzystanie istniejącej wiedzy i rozwijanie Twoich umiejętności
- Samodzielne działanie przy realizacji powierzonych obowiązków
To oferujemy:
- Rozwój zawodowy i pracę przy ciekawych projektach
- Dostęp do wiedzy, możliwość konsultacji z najwyższej klasy menadżerami
- Stały kontakt z przełożonym
- Stabilną formę zatrudnienia w zależności od preferencji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multibenefit/Multisport
- Dofinansowania wypoczynku indywidualnego i obozów/kolonii dzieci
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Udział w szkoleniach
- Sportowy relaks w gronie enigmowej drużyny siatkarskiej, gra w padla, sekcja gier planszowych
- Pozytywną atmosferę pracy