Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie, wspieranie i koordynowanie projektów w zakresie transferu technologii pomiędzy jednostkami międzynarodowego koncernu produkcyjnego,
-
Zaproponowanie, wdrożenie i aktualizacja strategii w zakresie transferu technologii,
-
Rozwijanie i utrzymywanie wspólnej bazy danych (procesy, narzędzia, umowy),
-
Transfer pełnego know-how oraz dobrych praktyk,
-
Nadzorowanie budżetu transferowego,
-
Wykształcenie - Wyższe (techniczne)
-
Znajomość Programów Microsoft Office
-
Umiejętność Planowania z wykorzystaniem MS Project
-
Umiejętność zarządzania budżetem
-
Znajomość zasad zarządzania projektami
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (zaawansowanym)
-
Posiadanie osobowości lidera
-
Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym w branży energetycznej,
-
Umowę o pracę,
-
Możliwość rozwoju zawodowego.