Inżynier ds. Technicznego Wsparcia Produktu
W związku z rozwojem naszych zakładów poszukujemy kandydatów na stanowisko Inżyniera ds. Technicznego Wsparcia Produktu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zdalne wsparcie użytkowników oprogramowania nadzorującego pracę napędów elektrycznych oraz za nadzór nad procesami instalacji, testami oraz aktualizacją urządzeń monitorujących.
Miejsce:
Aleksandrów Łódzki
Numer Referencyjny:
PL54441711_E1
- Nadzór nad instalacją, testami, aktualizacją oprogramowania nadzorującego pracę napędów;
- Zdalne wsparcie użytkowników oprogramowania nadzorującego pracę napędów;
- Zbieranie uwag użytkowników, przekazywanie do działu R&D;
- Współpraca przy doskonaleniu produktów serwisowych;
- Wsparcie techniczne specjalistów ds. sprzedaży usług serwisowych.
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane IT bądź automatyka);
- Doświadczenie w zakresie utrzymania systemów IT będzie dodatkową zaletą (instalacje, aktualizacje itp.);
- Znajomość środowiska Windows;
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientem;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku;
- Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań;
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej;
- Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
|
- Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
- Miłą atmosferę pracy.
|
Our business.
Your legacy.
Poznaj Profil Pracodawcy