- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji w branży energetycznej,
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego,
- Niezbędne narzędzia do pracy - samochód, laptop, telefon komórkowy
- Bogaty pakiet socjalny – opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, fundusz oszczędnościowy, kartę MultiSport, karta lunchowa,
- Realny wpływ na strategię rozwoju OZE,
- Udział w prestiżowych projektach,
- Pracę w przyjaznym zespole ekspertów w dziedzinie,
- Szkolenia branżowe, możliwość rozwoju zawodowego.
- Prowadzenie kontraktów w zakresie robót związanych z realizacją instalacji PV
- Koordynowanie procesu uzyskania pozwolenia na budowę, zgód i pozwoleń niezbędnych dla fazy realizacyjnej projektu, w tym pozwoleń administracyjnych i dokumentacji technicznej
- Przygotowywanie, nadzorowanie i sprawdzanie harmonogramów, budżetów, jakości wykonywanych robót
- Przygotowanie instalacji do rozruchu i przekazywanie do eksploatacji
- Zbieranie ofert dostawców i podwykonawców z rynku
- Składanie sprawozdań kierownictwu firmy o postępie prac na budowie
- Reprezentowanie firmy przed klientem
- Współpraca z inwestorami, firmami wykonawczymi, dostawcami materiałów i urządzeń.
- Przygotowanie merytoryczne i techniczne dokumentów potrzebnych do zrealizowania projektu.
- Rozwój i nadzór serwis instalacji PV (przeglądy konserwacyjne, weryfikacja poprawności działania instalacji PV, usuwanie usterek gwarancyjnych oraz bieżących)
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: elektroenergetyka, elektrotechnika)
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku – rozwój i realizacja projektów instalacji fotowoltaicznych
- Znajomość technologii i rozwiązań technicznych w zakresie konstrukcji, falowników oraz układów włączania instalacji do sieci
- Umiejętność czytania dokumentacji, schematów i rysunków technicznych
- Umiejętność koordynowania przedsięwzięć o wysokim stopniu złożoności
- Dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Excel)
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych na terenie całego kraju
- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
- Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność
- Aktualne uprawnienia SEP „E” i „D” - Mile widziane
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR®- najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
W Polsce jesteśmy liderem rynku.
W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.