Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Zadania na stanowisku pracy:
- Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji przetargowej na roboty budowlane,
- Kalkulacje finansowe i analizy ryzyka pod kątem realizacji projektu,
- Weryfikacja i analiza kosztorysów,
- Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu i realizacji kontraktów,
- Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych,
- Udział w tworzeniu ofert,
- Tworzenie przedmiarów na podstawie dokumentacji przetargowej,
- Udział w wizjach lokalnych placu budowy w zależności od potrzeb (przed, w trakcie i po wykonaniu robot),
- Poszukiwanie potencjalnych podwykonawców i dostawców materiałów. Monitoring rynku.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Bogata wiedza branżowa i bardzo dobra znajomość rynku,
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży kolejowej i pokrewnej (ostateczny poziom stanowiska będzie zależał od umiejętności i stażu pracy kandydata),
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- Znajomość zagadnień ustawy Prawo Zamówień Publicznych, rozumienie przepisów branżowych i zapisów umów,
- Dobra znajomość programów Excel i AutoCAD,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętności interpersonalne, otwartość na wyzwania i chęć uczestnictwa w projektach branżowych z innych obszarów.
Mile widziane:
- Znajomość programu NORMA i procedur kontraktowych FIDIC,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość języka hiszpańskiego.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pracę w biurze w Warszawie z systemem hybrydowym: (praca z biura i z domu),
- Pakiet świadczeń dodatkowych.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008