Aktualnie w Centrum Dystrybucji JYSK w Radomsku poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier ds. optymalizacji procesów
Opis stanowiska
- poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie usprawnień w procesach logistycznych;
- prowadzenie i uczestniczenie w projektach oraz nadzór nad dokumentacją projektową;
- analiza, mapowanie procesów bieżących;
- monitorowanie parametrów procesów i inicjowanie działań optymalizacyjnych;
- współpraca z innymi działami JYSK w zakresie usprawnień, również z oddziałami zagranicznymi;
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne – warunek konieczny;
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy z procesami logistycznymi, najlepiej w roli superusera;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel oraz Powerpoint);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność prowadzenia projektów i w nich uczestniczenia;
- znajomość systemu SAP lub innych systemów klasy ERP;
- bardzo dobra organizacja pracy i systematyczność, zainteresowanie poszukiwaniem nowych informacji i rozwiązań;
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie we wdrażaniu usprawnień w procesach logistycznych;
- znajomość informatycznych systemów modelowania i zarządzania procesami biznesowymi;
- znajomość Lean Manufacturing, 5S, Kaizen, TQM;
- certyfikat z Project Management, np. PRINCE2;
Oferujemy
- możliwość pracy w środowisku innowacyjnych technologii w nowoczesnym centrum dystrybucji;
- możliwość rozwoju zawodowego i dokształcania w dziale eksperckim;
- ciekawą pracę przy interesujących projektach w międzynarodowym zespole;
W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)".
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.