CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina Holding zlokalizowane są w siedmiu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- sprawdzanie i optymalizacja ofert i umów podwykonawczych pod kątem wyboru technologii wykonania robót,
- sprawdzenie przedmiarów pod kątem zgodności z zakresem prac, prognozowanym zużyciem materiałów,
- analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych rozwiązań robót oraz materiałów,
- weryfikacja kosztów związanych z obsługą obiektów,
- wsparcie w aktualizacji informacji o przewidywanych kosztach na poszczególnych budowach,
- prognozowanie przepływów gotówkowych dla realizowanych inwestycji,
- bieżąca współpraca z działem realizacji inwestycji, kierownikami i inżynierami poszczególnych inwestycji,
- raportowanie zgodnie z wymogami zarządu, kierownictwa i działu kontrolingu.
- wykształcenie wyższe techniczne budowlane - warunek konieczny, mile widziana wiedza z zakresu instalacji elektrycznych, klimatyzacji i wentylacji,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej, znajomość technologii budowlanych,
- bardzo dobra znajomość MS Excel oraz środowiska Autocad,
- wiedza z zakresu ofertowania i kosztorysowania,
- wysokie umiejętności analityczne,
- umiejętność weryfikacji kosztów,
- łatwość rozwiązywania problemów, poszukiwania nowych rozwiązań,
- doskonała komunikatywność, umiejętność współpracy oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem,
- znajomość j. angielskiego na poziomie B1 mile widziana,
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych (min. ubezpieczenie medyczne, karta sportowa),
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony współpracowników.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.