Sukces zależy od pracy zespołowej!
STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.
Zostań częścią naszego zespołu!
Zadania:
- analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ,PFU oraz dokumentacji technicznej)
- wykonywanie i sprawdzanie przedmiarów robót
- opracowywanie wycen kosztorysowych w oparciu o dokumentację projektową, oraz optymalizacje rozwiązań technicznych
- analiza i porównywanie ofert podwykonawczych ,oraz dostawczych, uczestnictwo w negocjacjach cenowych
- bieżący monitoring kosztów na prowadzonych kontraktach, raportowanie do przełożonego
- czynne uczestnictwo w fazie projektowej prowadzonych kontraktów-koordynacja dokumentacji projektowej, poszukiwanie optymalnych rozwiązań
- wspomaganie kierownictwa prowadzonych budów w zakresie opracowywania kosztorysów, w tym w oparciu o normy i nakłady np. KNR;
- udział w przygotowaniu dokumentacji podwykonawczej i odbiorowej
- uczestnictwo w naradach i spotkaniach
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo (specjalizacja budownictwo drogowe) lub pokrewne
- min 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym profilu
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w tym Excel), AutoCad, MS Project
- znajomość przepisów prawa dotyczących procesu budowlanego(projekt budowlany, uzyskanie zgody na prowadzenie robót, pozwolenie na użytkowanie)
- umiejętność kosztorysowania robót w oparciu o normy i nakłady (Norma Expert, Zuzia)
- bardzo dobra organizacja pracy , samodzielność w działaniu, sumienność, dokładność
- dyspozycyjność i mobilność (prawo jazdy kat. B)
- umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poszukiwania optymalnych rozwiązań
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- doświadczenie z pracy w biurze projektowym będzie dodatkowym atutem
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy