w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa energetycznego i przemysłowego poszukujemy osób na stanowisko:
- Planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót na budowie,
- Współpraca z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy podwykonawców,
- Raportowanie postępu prac,
- Zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,
- Prowadzenie dokumentacji budowy, a także sporządzanie dokumentacji, powykonawczej,
- Udział w procesie ofertowania (analiza dokumentacji, zapytania ofertowe, kalkulacja ceny).
- Wykształcenia wyższego (inżynieria środowiska, instalacyjne),
- Minimum rocznego doświadczenia przy budowie sieci przesyłowych gazu, sieci zewnętrznych sanitarnych,
- Znajomości przepisów prawa budowlanego, rozporządzeń oraz norm branżowych,
- Praktycznej umiejętności wyceny i kosztorysowania robót w branży instalacji przemysłowych,
- Znajomości oprogramowania: MS Office, MS Project, AutoCAD,
- Prawo jazdy kat. B.
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.