CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina Holding zlokalizowane są w siedmiu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- sprawdzanie i optymalizacja przedmiarów pod kątem poprawności obliczeniowej, zgodności z zakresem prac, prognozowanym zużyciem materiałów
- analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych rozwiązań robót oraz materiałów
- kontrola terminowości wykonywania przedmiarów w zgodzie z harmonogramem budowy
- kontrola terminowości otrzymywania projektów wykonawczych
- sprawdzanie projektów pod względem kompletności, technologii i wyboru rozwiązań projektowych zgodnych ze standardem firmy
- rozwiązywanie problemów projektowych i wykonawczych
- wsparcie w tworzeniu budżetów na poszczególne inwestycje
- bieżąca współpraca z kierownikami i inżynierami poszczególnych inwestycji
- raportowanie zgodnie z wymogami zarząd i kierownictwa
- wykształcenie wyższe techniczne budowlane - warunek konieczny
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej, znajomość technologii budowlanych
- bardzo dobra znajomość MS Excel oraz środowiska Autocad
- wiedza z zakresu ofertowania i kosztorysowania
- wysokie umiejętności analityczne
- umiejętność weryfikacji kosztów
- łatwość rozwiązywania problemów, poszukiwania nowych rozwiązań
- doskonała komunikatywność, umiejętność współpracy oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
- znajomość j. angielskiego na poziomie B1 mile widziana
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów pracowniczych
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony Dyrektora i pozostałych Współpracowników
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.