Sigmar Recruitment jest jedną z najlepszych europejskich agencji rekrutacyjnych. Od momentu powstania w 2002 roku, marka Sigmar stała się synonimem wysokiej jakości usług, rzetelności, aktywnego oraz energicznego podejścia do rekrutacji. Współpracujemy zarówno z polskimi, jak i międzynarodowymi firmami. Kluczem do naszego sukcesu jest budowanie długoterminowych relacji z klientami i kandydatami.
Dla naszego klienta, polskiej grupy z branży spożywczej oraz właściciela jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku polskim poszukujemy obecnie kandydatów/kandydatek na stanowisko:
International Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ZL/47005/2017
Zadania:
- Analiza możliwości i zagrożeń wynikających ze specyfiki rynku
- Budowanie strategii i rozwoju firmy w danym regionie
- Rozwój dystrybucji produktów
- Inicjowanie nowych pozycji asortymentowych/wersji smakowych i wsparcie przy tworzeniu produktów mogących wzmocnić pozycję firmy w danym regionie
- Selekcja partnerów biznesowych istotnych dla rozwoju firmy - nawiązywanie długofalowej współpracy z partnerami biznesowymi
- Realizowanie założonych celów handlowych, odpowiedzialność za generowanie określonego zysku ze sprzedaży
- Realizacja polityki handlowej, promocyjnej i cenowej
- Regularne analizowanie poziomu sprzedaży i realizacji wyniku
- Rzetelne i terminowe raportowanie wyników sprzedażowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz promowanie poszczególnych marek, zgodnie
- z przyjętą przez firmę polityką marketingową na rynku światowym
- Egzekwowanie standardów merchandisingu i widoczności produktów w punktach handlowych
- Bieżąca współpraca z działem marketingu, TMM i działem R&D
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość branży spożywczej (warunek konieczny)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej sprzedaży w szeroko rozumianym rynku FMCG ze szczególnym uwzględnieniem sieci stacji benzynowych/ HoReCa /fitness
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji na poziomie centralnym z sieciami handlu nowoczesnego, dystrybutorami FMCG, sieciami stacji benzynowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (negocjowanie umów, spotkania handlowe na szczeblu międzynarodowym)
- Nastawienie na realizację celów
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Dobra organizacja pracy
- Lojalność i niezawodność
- Uczciwe stawianie spraw i problemów
- Dyskrecja i profesjonalizm zawodowy