Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Koordynacja współpracy pomiędzy centralą w Polsce a rynkami międzynarodowymi;
- Wsparcie operacyjne projektów związanych z zapewnieniem dostępności produktów na rynkach międzynarodowych (w zakresie rejestracji, supply chain);
- Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesowego, współtworzenie planów rozwoju i sprzedaży na rynkach międzynarodowych;
- Współudział w wypracowaniu i realizacja polityki handlowej, promocyjnej na podległych rynkach, wypracowanie i realizacja polityki cenowej i rabatowej umożliwiającej maksymalizację wyników;
- Opracowywanie i monitorowanie budżetu rynków międzynarodowych;
- Współpraca z lokalnymi spółkami w kontekście budowania i rozwoju relacji z partnerami biznesowymi (oferty, negocjacje, realizacja kontraktów)
- Analiza i monitorowanie rynków międzynarodowych pod kątem otoczenia biznesowego i konkurencji.
- Minimum 4 letniego doświadczenia w pracy w firmie farmaceutycznej;
- Doświadczenia w zakresie współpracy z rynkami międzynarodowymi;
- Doświadczenia w obszarze analiz rynkowych i sprzedażowych;
- Bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności MS Excel;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz rosyjskiego;
- Umiejętności planowania i analitycznego myślenia;
- Wykształcenia wyższego (preferowane o profilu farmaceutycznym, ekonomicznym, finansowym);
- Łatwości w przyswajaniu wiedzy oraz adaptowaniu do nowych warunków;
- Zaangażowania i entuzjazmu;
- Kreatywności oraz umiejętności podejmowania decyzji;
- Wysokich zdolności komunikacyjnych.
- Umowę o pracę oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed;
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu;
- Narzędzia niezbędne do efektywnej realizacji zadań;
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.