Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowej normy czasu pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Zakres zadań
- 1. Prowadzenie i obsługa zasobu archiwalnego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania składnicy oraz ewidencji zasobu archiwalnego
- 2. Przyjmowanie z komórek organizacyjnych akt po uprzednim sprawdzeniu poprawności ich uporządkowania w teczce oraz prawidłowości sporządzenia spisów archiwalnych
- 3. Udostępnianie i wydawanie materiałów archiwalnych upoważnionym osobom i instytucjom
- 4. Uzupełnianie, wymiana zniszczonych dokumentów, utrzymanie należytego stanu technicznego wyposażenia składnicy, czystości, zabezpieczanie przed zniszczeniem
- 5. Opracowywanie i przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procesu brakowania akt znajdujących się na stanie składnicy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Umiejętność terminowej realizacji zadań służbowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procedury naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Miejska Policji
w Grudziądzu
ul. Chełmińska 111
86-300 Grudziądz
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
– stanowiska objęte mnożnikowym systemem wynagradzania
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Miejska Policji w Grudziądzu ul. Chełmińska 111, 86-300 Grudziądz (dalej: KMP w Grudziądzu).
2. W KMP w Grudziądzu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod.kmp-grudziadz@bg.policja.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 221 Kodeksu pracy; ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; art. 6 ust. 1 lit. a, b oraz c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie naboru.
6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail).
7. Odbiorcami danych mogą być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procesu naboru, nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
11. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
12. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez KMP w Grudziądzu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.