Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca o charakterze administracyjno-biurowym, z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych. Praca głównie w pozycji siedzącej, zadania wykonywane w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca przy monitorze ekranowym, miejsce pracy na parterze budynku, bez konieczności przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Brak toalet dla osób z niepełnosprawnościami, brak podjazdu dla wózków inwalidzkich, urządzenia higieniczno-sanitarne na parterze budynku, pomieszczenie socjalne na parterze budynku.
Zakres zadań
- przyjmuje zlecenia i wnioski na usługi metrologiczne,
- przegląda zlecenia i wnioski pod kątem kompletności celem realizacji danej usługi,
- przyjmuje przyrządy pomiarowe, w tym wstępnie je przegląda,
- przekazuje przyrządy pomiarowe na stanowiska pomiarowe,
- wydaje klientom przyrządy pomiarowe,
- wykonuje czynności organizacyjno-kancelaryjne w celu zapewnienia właściwej pracy Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office
- Brak współpracy / pełnienia służby / pracy w organach bezpieczeństwa państwa od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia w zakresie obsługi klienta
- Szkolenia ogólnometrologiczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o braku współpracy / pełnienia służby / pracy w organach bezpieczeństwa państwa od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń w zakresie obsługi klienta oraz ogólnometrologicznychTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-06 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
ul. Krakowska 19
61-893 Poznań
Dokumenty można składać osobiście w Poznaniu w Referacie Kadr, Płac i Szkolenia, pok. nr 37 lub przesłać w formie elektronicznej na adres: kadry.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru
podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893
Poznań.Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Informacje o odbiorcach danych:
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Informacja o wynikach naboru, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata, zostaną umieszczone na powszechnie dostępnych stronach Biuletynu Informacji Publicznej Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych nieokreślonych przepisami prawa jest dobrowolne, ale wymaga Pani/Pana zgody na ich przetwarzanie. W przypadku danych osobowych, których podanie jest obowiązkowe posiada Pani/Pan prawo do:
żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych. W przypadku danych osobowych, których podanie jest dobrowolne posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust.1 lit. a, c RODO. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.