Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy w Dziale Zakupów (m/k/r)

    SANHA Polska Sp. z o.o.   Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum miasta i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wysyłek złomu, przyjmowanie...
  • Specjalista ds. Zakupów i Logistyki

    SANHA Polska Sp. z o.o.   Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum miasta i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Operacyjne zarządzanie procesem zakupowym; Raportowanie terminowości dostaw; Komunikacja z dostawcami i kontrola jakości dostaw; Rozliczanie dokumentów księgowych i reklamacji; Wydawanie towarów odpowiednim działom;
  • Pracownik biurowy ds. Zakupów

    Praca.pl   Legnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje obowiązki: Koordynacja etapów procesu zakupowego; Kontrola terminowości dostaw i jakości towaru; Kontakt z dostawcami i rozliczanie dokumentów; Przygotowanie dokumentacji wysyłek; Wydawanie towarów do odpowiednich działów;
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Głogów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy, m.in. marketingu, w organizacji...
  • Pracownik Administracyjno-Kadrowy

    MIWRO sp. z o.o. sp. k.   Mirków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szukasz pracy, która łączy zadania administracyjne i kadrowe? Masz doświadczenie w obsłudze faktur, dokumentacji pracowniczej i kontaktach z biurem księgowym? Jeśli cenisz sobie stabilność i rozwój zawodowy, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: Obsługa faktur sprzedażowych i...
  • Pracownik ds. administracyjno-biurowych

    Nowak-Mosty Sp. z o.o.   Bolesławiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa biura, Rejestracja korespondencji, Tworzenie dokumentów, Kontakty z klientami i dostawcami, Tworzenie zestawień i rozliczeń, Raportowanie, Archiwizacja dokumentów, Współpraca między działami, Prace biurowe na zlecenie przełożonego, Zarządzanie sprawami socjalnymi pracowników.
  • Specjalista ds. Administracji i Obsługi Korespondencji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, paczki, przesyłki kurierskie) Rejestrowanie, segregowanie i dystrybucja dokumentów do odpowiednich jednostek; Monitorowanie opłat pocztowych i kontrola faktur za usługi kurierskie; Obsługa systemów e-Doręczeń i e-Puap;...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole: Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w ramach zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast. Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same...
  • Specjalista ds. obsługi administracyjnej biura

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu   4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis Dbanie o zaopatrzenie biura (kontrolowanie bieżących potrzeb, zakupy spożywcze, biurowe, meblowe) Administrowanie recepcją; Obsługa korespondencji firmowej wychodzącej i przychodzącej; Kontakt z dostawcami i usługodawcami, w tym z zarządcą budynku; Zarządzanie i archiwizacja umów i...
  • Specjalista ds. administracji biura

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu   4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową. Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji. Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku. Zarządzanie dokumentacją firmy. Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potrzeb pracowników.
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Lubin
praca stacjonarna
38 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lubin
Ogłoszenie o naborze Nr 147792

Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Lubinie. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks i ksero.


W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne - brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich

Zakres zadań

  • Prowadzi karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, nalicza należności z tytułu równoważników za remont i brak lokalu oraz sporządza wykazy
  • Sporządza projekty decyzji administracyjnych regulujących uprawnienia do w/w świadczeń, a także pomocy finansowej na budownictwo lub uzyskanie lokali mieszkalnych
  • Sporządza dokumentację w zakresie pozyskiwania środków na Fundusz Wsparcia Policji
  • Opisuje faktury dotyczące zakupów z Funduszu Wsparcia Policji, kontrola ich zgodności z zawartymi porozumieniami
  • Prowadzi ewidencję przychodów i wydatkowania otrzymanych środków finansowych z tytułu otrzymanych darowizn oraz rozlicza darowizny pieniężne i rzeczowe zgodnie z zawartymi porozumieniami
  • Sprawdza prawidłowość wystawienia faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkowym, opisuje je zgodnie z zawartymi umowami i stanem faktycznego zużycia
  • Prowadzi ewidencję ilościowo- wartościową zużycia mediów na kartach utrzymania budynków
  • Nalicza obciążenia finansowe z tytułu umowy użyczenia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy biurowej
  • obsługa komputera oraz urządzeń buirowych
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o Policji oraz rozporządzeń w sprawie zasad przydziału lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przeznaczonych dla policjantów, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego, a także w sprawie zasad przyznawania równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu i za brak lokalu mieszkalnego
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła sie przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy w Dziale Zakupów (m/k/r)

    SANHA Polska Sp. z o.o.   Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum miasta i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wysyłek złomu, przyjmowanie...
  • Specjalista ds. Zakupów i Logistyki

    SANHA Polska Sp. z o.o.   Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum miasta i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Operacyjne zarządzanie procesem zakupowym; Raportowanie terminowości dostaw; Komunikacja z dostawcami i kontrola jakości dostaw; Rozliczanie dokumentów księgowych i reklamacji; Wydawanie towarów odpowiednim działom;
  • Pracownik biurowy ds. Zakupów

    Praca.pl   Legnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje obowiązki: Koordynacja etapów procesu zakupowego; Kontrola terminowości dostaw i jakości towaru; Kontakt z dostawcami i rozliczanie dokumentów; Przygotowanie dokumentacji wysyłek; Wydawanie towarów do odpowiednich działów;
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Głogów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy, m.in. marketingu, w organizacji...
  • Pracownik Administracyjno-Kadrowy

    MIWRO sp. z o.o. sp. k.   Mirków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szukasz pracy, która łączy zadania administracyjne i kadrowe? Masz doświadczenie w obsłudze faktur, dokumentacji pracowniczej i kontaktach z biurem księgowym? Jeśli cenisz sobie stabilność i rozwój zawodowy, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: Obsługa faktur sprzedażowych i...
  • Pracownik ds. administracyjno-biurowych

    Nowak-Mosty Sp. z o.o.   Bolesławiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa biura, Rejestracja korespondencji, Tworzenie dokumentów, Kontakty z klientami i dostawcami, Tworzenie zestawień i rozliczeń, Raportowanie, Archiwizacja dokumentów, Współpraca między działami, Prace biurowe na zlecenie przełożonego, Zarządzanie sprawami socjalnymi pracowników.
  • Specjalista ds. Administracji i Obsługi Korespondencji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, paczki, przesyłki kurierskie) Rejestrowanie, segregowanie i dystrybucja dokumentów do odpowiednich jednostek; Monitorowanie opłat pocztowych i kontrola faktur za usługi kurierskie; Obsługa systemów e-Doręczeń i e-Puap;...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    O zespole: Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w ramach zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast. Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same...
  • Specjalista ds. obsługi administracyjnej biura

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu   4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis Dbanie o zaopatrzenie biura (kontrolowanie bieżących potrzeb, zakupy spożywcze, biurowe, meblowe) Administrowanie recepcją; Obsługa korespondencji firmowej wychodzącej i przychodzącej; Kontakt z dostawcami i usługodawcami, w tym z zarządcą budynku; Zarządzanie i archiwizacja umów i...
  • Specjalista ds. administracji biura

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu   4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową. Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji. Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku. Zarządzanie dokumentacją firmy. Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potrzeb pracowników.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379