Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa w siedzibie Delegatury;
- praca poza siedzibą Delegatury– kontrolowanie przedsiębiorców na terenie województwa małopolskiego, tj.obszarze działania Delegatury
- praca z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;
- stres związany z kontrolą, bezpośredni kontakt z przedsiębiorcami i/lub stronami;
- stanowisko pracy znajduje się na parterze
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- pomieszczenia znajdują się na parterze;
- urządzenia higieniczno–sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji, jest podjazd, występuje oświetlenie dzienne i sztuczne;
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer przenośny, telefon, drukarkę stacjonarną oraz przenośną;
-praca poza siedzibą Delegatury – kontrolowanie przedsiębiorców na terenie województwa małopolskiego, tj. obszarze działania Delegatury.
Zakres zadań
- kontrola przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą
- opracowywanie spraw i przygotowywanie stosownych wystąpień, wszczęć postępowań administracyjnych, postanowień, decyzji, wniosków do sądów, zawiadomień do prokuratury, pism do przedsiębiorców oraz innych organów. Praca w systemach między innymi: EZD, ICSMS, Singel Window, EPRE
- monitorowanie spraw, w których uczestniczy pracownik lub innych przypisanych
- udzielanie porad konsumentom i przedsiębiorcom
- opracowywanie sprawozdań, analiz, informacji cząstkowych i zbiorczych oraz formułowanie wniosków z ustaleń kontroli w Delegaturze
- uczestniczenie w zadaniach zleconych dodatkowo zgodnie z zarządzeniami lub dyspozycjami Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność pracy w zespole
- zdolność analitycznego myślenia
- odporność na stres i nieprzewidziane sytuacje
- znajomość i zdolność interpretacji przepisów prawa
- dokładność, rzetelność, systematyczność i precyzja
- zdolność podejmowania samodzielnych decyzji
- umiejętność korzystania z urządzeń komputerowych, w tym sprawnego posługiwania się narzędziami Microsoft Office
- spełnienie warunku, o którym mowa w art. 4a ustawy o służbie cywilnej, zgodnie z którym „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów”.
- Znajomość ustaw: - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej; - ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców; - ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; - ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług; - ustawy z dnia 31 maja 2014 r. o prawach konsumenta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie kandydata, który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. o tym, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracował lub nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
ul. Ujastek 7
31-752 Kraków
(decyduje data wpływu do Inspektoratu lub na skrzynkę podawczą
ePUAP: /vkf2ix527j/SkrytkaESP)
lub osobiście w sekretariacie (IV piętro, pok.nr 414)
z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej”
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków
Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@krakow.wiih.gov.pl lub listownie na adres korespondencyjny: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbiecywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane