Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy /praca jednozmianowa,
- Praca biurowa,
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- Wysiłek fizyczny,
- Praca w terenie,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała.
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Praca wykonywana w pomieszczeniach budynku Komisariatu Policji Tarnów-Centrum, ul. Narutowicza 6.Budynek jest wyposażony w windę osobową, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych – w przypadku jej awarii braku możliwości dostania się na wyższe piętra.
- Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy:zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon.
- Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.
Zakres zadań
- prowadzenie ewidencji sprzętu, materiałów i części zamiennych oraz ewidencji rozliczeń finansowych łączności i informatyki dla KMP w Tarnowie oraz jednostek podległych, odpowiedzialność za terminowe rozliczanie rachunków i faktur celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej ,
- bieżąca obsługa zamówień sprzętu i materiałów z zakresu łączności i informatyki oraz opracowywanie w porozumieniu z pozostałymi pracownikami Referatu rocznych planów zaopatrzenia materiałowo-sprzętowego celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
- prowadzenie ewidencji elektronicznych kart KM oraz ewidencji systemu pocztowego SEPP celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami przyznawania, certyfikacji i unieważnianiu kart KM oraz nadzoru nad dokumentami dotyczącymi powyższych systemów policyjnych,
- prowadzenie naliczeń kosztów za usługi telekomunikacyjne dla poza policyjnych pionów służbowych oraz rozliczaniu prywatnych rozmów telefonicznych realizowanych z telefonów stacjonarnych (SR-5) i służbowych telefonów komórkowych celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej i finansowej,
- prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
- sprawowanie funkcji kontrolnych w odniesieniu do pracowników Referatu Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego w zakresie gospodarki materiałowej i finansowej celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
- prowadzenie całokształtu zadań związanych z przyjmowaniem sprzętu łączności i informatyki w ramach użyczeń i darowizn od instytucji samorządowych celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Referatu pod kątem gospodarki materiałowo-technicznej,
- wykonywanie czynności w ramach upoważnienia Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie w zakresie odbioru przesyłek Poczty Specjalnej celem zapewnienia sprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania Komendy Miejskiej i podległych jednostek.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z informatycznymi / manualnymi bazami danych
- znajomość techniczna podstawowych urządzeń łączności i informatyki,
- biegła obsługa komputera,
- umiejętności manualno-techniczne,
- praca w zespole.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
- znajomość rozporządzeń i przepisów prawnych z zakresu obrotu i finansowania środków trwałych,
- znajomość systemów informatycznych wspomagających zarządzanie.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa, nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne (rodzaj i długość)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Miejska Policji w Tarnowie, Wydział Wspomagający
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane